søndag 8. mars 2009

…inhalasjon….

gammelt_0002b gammelt_0001b

     …disse herlige kortene fra kreative Line i Roser & Rot kjøpte jeg hos Linneas Hage i Nittedal…takk for kaffe og koselig prat  Moa…..

.. en arbeidslyst- inhalasjon  må det ha vært  jeg tok i kveld da jeg plutselig fikk lyst til å male kjøkkenbordet og salongbordet….

DSCN0729 DSCN0732

..prosessen er i gang….og de står nå til tørk på badet…dette er gøy..kjennes litt godt å oppgradere hjemmet litt…og fristende å feie over hele huset med et malingsstrøk….må styre meg litt kanskje vårkåt…

14 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Litt våryr altså?? kjekt med noke nytt.. sjølv om ein må "lage det" sjøl! :-)

Flotte kort! Ny"gamle"??

Ha en fiiiin søndag!

Monica

Mitt hvite hus sa...

Nydelige kort du har kjøpt deg ;O=)Ja det er deilig å fornye seg litt...skulle ha malt et salongb ord men ikke kommet så langt enda.
Nyt denne forblåste søndagen, måtte solen snart titte ned på oss og varme oss godtO=)

Klem Kerstin

moa sa...

god morgen kjære miamor -
ja takk for sist...
og wow - for en våryrhet som har kommet over deg, så deilig!
morsomt å svinge malekosten, og få noe nytt i heimen..flink du!
..sitter her på morgenkvisten med kaffen min, og skal straks dra avgårde på jobb..det snør i dag også - vannrett faktisk...huttemegtu!
ha en fin søndag - moaklem

Solrun Koivuneva sa...

Det ser godt ud. Det burde jeg måske også gøre med mit spisebord i stuen som trænger til enten at blive pudset eller måske malet?

Ramme Alvor sa...

Hææææææærleg med litt forandring. Grueleg kor lei ein kan verte av den gamle kvardagen når vårenergien strøymer på. Litt maling er no uskuldig vårkåtskap spør du meg :)

Ynskjer globetrottaren ein nydeleg sundag!

Britt

frk.B sa...

Hi,hi,hi jeg måtte le litt når jeg leste innlegget ditt. Fikk også noe over meg, klokka seks på fredag kveld, og satte igang med maleprosjekt. Har malt noen hyller på kjøkkenet hvite og har bare lyst til å fortsette..men burde kanskje vente til jeg kan lufte litt mer. Malingslukta er vel ikke direkte sunn. Hmmmm, men fint ble det. Spent på å se resultatet ditt, håper du viser det:)

GundaM sa...

Herligheten for energi du har fått da, maler alle bord du kommer over jo!!!! Hihi, kos dæ!

Her i trøndelag er det vind, nermest storm og sitter inne og venter på gjester som ser ut til å ha glemt tiden...

Bo med Lena sa...

Her drikkes varm solbærtoddy. Halsen er så vond så vond... Satser på en ny og friskere uke:)

Som mine dager er sa...

He he ... ikke bare min ivrige som er ivrig ser jeg. Når Marit svinger seg med male-kosten så går det unna. Tror dette blir kjempebra jeg. Tenk - av og til er det ikke mer enn ett par malings-strøk som skal til for å gi fornemmelse av "nytt". Enkelt og billig!

Jeg og den ivrige hilser tilbake. Klemmer kommer din vei.

Marit

Vibeke sa...

NYDELIGE biler på kortene....

Så gøy med maleprosjektet ditt, utrolig å det hjelper med noen malingsstrøk :o)

Har sendt deg en mail med link til seminaret jeg var på!

Klem fra enda ei som er vårkåt :o)

Vibeke sa...

JAJA, jeg mente jo selvfølgelig bilder og IKKE biler....he-he

Strikk i Ørska sa...

Nå ahr jeg vært inne her og kost meg. Hørt på Lars Bremnes' nydelige sang og sett alt det flotte du har her. Denne blir lagt på favoritter, det er helt klart:) Ha en fortsatt vakker dag:)

Min Verden sa...

Vårkåt ja, hørte på radioen at lyset styrer det meste - lykke til med det ;) Ellers har jeg begynt å ta jerntabl. håper at det får meg igang igjen snart. Her er det tørke både på den ene og den andre måten (blogg altså...) - hehe! Lykke til med bordet. Blir sikkert supert. Ha en fin uke. H.

Tante Mimmi sa...

wobs!
Er du vårkåt!
ja..ja..ja! Ikkje meir om den saka!
Ser ut som om nødnummeret førte meg rett inn her!
To bord på ein gang-waw!
Snakkast snart då! Ok!?