tirsdag 21. april 2009

..alle gode ting er tre…

skarpere

..ikke helt klart bildet i dag, men orket ikke ut for å prøver en gang til….så perfeksjonistisk er jeg kanskje ikke….men tre knopper på en tulipan?..er det vanlig?…ser ut som en nydelig farge også…..og nå endelig begynner lavendelsåingen hos meg…etter leting her på vestlandet etter lavendelfrø i flere måneder..klagde jeg min nød til lavendeleksperten..som sporenstreks reddet lavendehagen min for i år..takk for nydelig pakke….så gjenstår å se om de vil blomstre …..kanskje de trenger en liten bønn

DSC_0097..fjorårets kan kanskje også få en ny sommer..hvem vet….den har hverken fått bønner eller kjærlighet tror jeg…..så det er vel ren flaks hvis den glimter til igjen…

5 kommentarer:

sammen på veien sa...

Hei min venn. Tenk jeg får være først akkurat nå. Koselige bilder og tulipanene blir sikkert flotte.
Takk for i går Marit, selv om det ble ikke så lett og jeg ble skikkelig dårlig. Men du er en god venn som jeg er glad i!!!

Ha en fin kveld, så snakkes vi:)

Josefine sa...

Hei på deg...flotte bilder som vanlig her hos deg! Koselig med lavendel dyrking...spennende og se om du får det til. Jeg har to svære busker i hagen som ble plantet for snart ti år siden. Men det er ferdigkjøpte små planter som har vokst seg store. Har ikke prøvd å så frø. Ha en fin fin kveld, klem

Unknown sa...

Utrolig flotte bilder!

Ha en fin tirsdagskveld:)
Klem Linda

Min Verden sa...

Ja, jeg så en pakke med lavendel til 75 kr. i dag - 6 planter tror jeg. Jeg vurderer å så noen jeg også. Hvordan kuldebehandler du frøene? Gleder meg til å se. Tre knopper er ikke vanlig - men så flott! Tre i en tulipan :D Klemmer

airplane5312 sa...

The birth of a flower.