onsdag 22. april 2009

..menneskehandel..

DSC_0114 DSC_0108

..det meldes fra postkassestativet i nabolaget at det har vært vennesalg…eller menneskehandel kan det vel også kalles….da dette har gått meg hus forbi, og venner er en av favorittaktivitetene mine….håper jeg det byr seg flere sjanser….og at prosentene blir høynet….venner er vel ubetaleleig sier du kanskje…enig der…men er de først på salg…kan det jo være man kan gjøre et kupp…om man både kan kjøpe og selge står det ingenting om på plakaten…spørs vel hva behovet ditt er kanskje…..flere eller færre venner..eller vil du bare bytte noen ut med nye?….selv for en selger som meg ble denne i drøyeste laget …tar heller til takke med en god kopp kaffe i solskinnet og tenker på de gode vennene jeg har…..not for sale!!!

..livet er ikke det værste

…mmmmmm..

12 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nei venner er ikke til salgs. Håper ikke noen føler behov for å kjøpe noen heller. Men desverre er det vel noen der ute som er ganske så venneløs. Så kanskje en skulle tilby seg å være venn for noen som virker ensom. Men nå skal jeg ikke filosofere mer over det.
Kos deg med kaffen din og vennene dine du. Ha en flott kveld :)

Bo med Lena sa...

Du er hjertlig velkommen. Det hadde vært koselig det!! Da skal du få en god kopp te...eller kaffe:)

Min Verden sa...

Jeg har ingen å selge jeg heller - men kanskje jeg skulle gått og kjøpt noen ;) God kveld. H.

sammen på veien sa...

Jeg er veldig glad for at jeg er din venn:) Håper du ikke vil selge meg..( he he)
Takk for praten tidligere:) Veldig koselig!!!

God klem fra meg

~♥~ Monica S sa...

hahah!!:-)
Så kult!

Monica

Unknown sa...

Oi! Her fant jeg en blogg jeg likte! Var innom Dans på roser ~ og nå er jeg her :)
Hit kommer jeg tilbake, her var det mange kloke ord i tillegg til vakre bilder :)

Nanni

Dans på roser... sa...

Kanon-innlegg! =) Morsom vri. Du er så verbalt flink at det er en fryd. =)))))

Nattaklem fra meg.

Anonym sa...

Stilig, koseleg og tankevekkande innlegg. Ha ei super helg!
mvh sig

moa sa...

hei,hei..
1000 takk for koselig hilsen fra deg - jeg tror deg så gjerne at bergen er vakker i solskinnet!
ha en herlig helg -
moaklem

Tante Mimmi sa...

He-he!
Vennesal!
Den hoppar eg over!
STAKKAR! Er du over 40???? Det skulle ingen tru, har du ikkje lupe heller???........
Nei...det har seg slik at i live writeren såg alt idyllisk ut! Men ..så gjekk eg innpå ei anna maskin...då var krøllar og sirklar og dill og dall borte- og alt såg ut som om det var for "oss over 60!" (90?) Tilogmed ein svaksynt kunne sete i bydn og sett ut mot sotra og SETT TEKSTEN! Det syns eg nesten var litt pinlegt diger- så krympa eg den ned....til ingenting i sirkleskrift..... utan at eg skjøna det! kan du skjøna? Det er forstår er:RemaReitan sitt slagord "Det enkle er ofte det beste"! Times!
Fått mann att? eller er du kaptein på skuta? Her snyyyyt me oss og hostar og harkar! Allergi med påfyll! Ja,a Kan kje ant enn klaga- synet- det er det ingen ting i vegen med iallefall!
God helg!
(purr purr! Dato????)

Tante Mimmi sa...

Klem! (så klart!)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

hehe.. det var en fin vending, Miamor ! Fin helg til deg !