tirsdag 14. april 2009

..hverdag..

sliten

G.O.S.H  ( Globalt Organ for Smidig Høytidsavvikling ) har hatt mye å gjøre , kan en representant fra hovedkvarteret melde i dag etter en lang påskehøytid i de tusen hjem. Flere av de som måtte rykke ut er en tanke slitne og rufsete i kantene...ikke ulik en del av dem som tilkalte hjelp…

..de har herved mottatt en rose fra meg for fremregende innsats både her og både der..…og har vel fortjent å få  hverdagene tilbake igjen …..så her kommer de på rekke og rad…hverdagene..ta imot…og ta godt vare på dem….

..og til deg som tror at miamor ikke liker ferier…kan jeg bare si at livet som gallionsfigur på bølgene blå  ( se forrige innlegg) er en fantastisk type ferie…undervurdert yrke de har disse damene !!!

4 kommentarer:

moa sa...

halloen...
ja, men det var en hyggelig hverdag i dag...hadde besøk av en utrolig søt og hyggelig dame i butikken på litt pjatt og kaffe i dag..Kooooosa meg:0)
...tjohei!!!

Dans på roser... sa...

Hahaha...sier ikke mer...

1000 takk for utdeling av hverdagene. De er nå best!

Jeg skulle vært hos deg, vettu, men i dag har jeg ikke dugd til så mye mer enn trenings-sjåfør for gutta.... men neste gang....

klemmer.

GundaM sa...

Gallionsfigur og nå en engel...Hva blir det neste...?

Og så vakker shabby den stolen/benken din er !!! Og ja, engelen og ;)

Ha en flott tirsdagskveld der i storbyen ;) Klem

Anna Lisa sa...

Å ja. det er godt med kvardagar igjen. Eg held på med vårreingjering, og det gjer så godt å få rydda ut rusk og rask :)
Ønska deg flotte vårdagar min venn.
Klem