tirsdag 7. april 2009

…sypåske…

DSC_0760

…putene på kjøkkenet trengte en aldri så liten vårshining…..tur til Stoff og stil i dag..endte med putesying….det er da veldig fort gjort..vips..blir hele kjøkkenet nytt…..bortsett fra en kjøkkenunnredning som har sett sine beste dager….

DSC_0761

..og utsikter til flere kjoler er det også like rundt hjørnet..og med avtale med syvenninner i morgen kveld…måtte dette linstoffet kjøpes inn…

DSC_0762

..og kanskje blir det skjørt av puterestene..så går jeg i ett med putene på kjøkkenet….fin kamuflasje…så ingen ser når jeg smyger meg inn for å robbe påskeegget……

DSC_0764

12 kommentarer:

Christine Louise sa...

Så fantastisk flotte puter du har sydd :) Kjempe flink er du :)

Klem

Mitt hvite hus sa...

Så flink du er... skal en tur ut i morgen etter jobb tenkte jeg.. Kankjse jeg får sydd litt også.. Planene er der...

Nyt dagene og kos deg med syingen Miamor0)
Klemmer o=)

Ramme Alvor sa...

Sypåske høyrdes kjempekjekt ut. Gler meg alltid til å sjå kreasjonane dine :) Korleis går det med utstillingen, har du mala opp ein del verk klare for den store verda? Gler meg til det og eg:)

Dans på roser... sa...

Næmmen du..... så flink du er!
Måtte scrolle meg litt nedover. Og jeg har jo gått glipp av så mye. Herligheten, er det mulig?

Kjolen din- wonderschøn....
venninna di som synger: bjuuuuuuuuuutifull! =) me like..
Og påskeegget ditt.. gosh... favorite things... løvvly!

Påskeklem til deg. En kaffetår med deg hadde gjort seg nå. Senere...., håper det blir snart. =)

~♥~ Monica S sa...

FLINK du! Den som hadde hatt overskuddet ditt!

Monica

Fjordheim sa...

Så flotte puter du har sydd.
Du er jammen flink til som syr både kjoler og skjørt til deg selv. Lykke til.
Ha en flott dag :)

Anne sa...

Litt farger bare MÅ man ha.
Og jeg har mange, fullstendig avhengig av farger, uten de blir jo hverdagen så grå Marit :-))

Nydleige puter, men kntedetaljer og greier, nesten så en kan undre på om du er på rett "hylle" her i livet...

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

kjempeflotte puter! :) Det gjer ser litt med slike vårputer :) Alt blir så koslig med ein gang :) Nyt påska :) Godklem

mali-mo sa...

Så flotte puter da! Her skal \jeg frese innom stoff og stil en tir imorgen, kjøpe stoff til kjole til lillemalien.

Vi skal i to konfirmasjoner nå i vår, og jeg holder på å sy bunad til henne (dvs har kjøpt inn stoff hehe), men må ha en back up hvis vi får en hetebølge (haha, ikke så sannsynlig kanskje, men man vet jo aldri, sant vel?). For en gangs skyld skal jeg være forberedt okke som ;) Fnis. Det blir noe nytt ;)

God palmeonsdag!!!!

Petunia sa...

Spennede å se hva du kan trylle frem fra symaskinen.. Med meg går det alltid slik. Og det pinlige med den fortellingen, er at jeg hadde ikke tredd tråden riktig:P
God påske til deg:)

Min Verden sa...

Fine puter :) Ikke bry deg om kjøkkenutstyret. Jeg pleier å trøste meg med at det er jo en interiørstil som heter shabby... glemte jeg noe??? Shabby & ... Hmmm. God påske :D

sammen på veien sa...

Hei min venn. Ønsker deg en flott påske og lykke til med syprosjekt:) Veldig fin pute Marit:)
Ryggen er nok ikke helt god . Mye smerter men vi reiser til fjells. Blir godt å slappe av!!!

God påskeklem fra meg