onsdag 8. april 2009

…kose-seg-påske…

 

DSC_0767

…forberedelser er halve gleden..når det gjelder syprosjekt….fikk en opptur i dag da jeg snakka med Line som lager disse flotte kortene…....”roser og rot” er hennes varemerke…jeg oppdaget den kreative dama da jeg fikk noen flotte kort til jul fra en god bloggvenn….og har kjøpt flere siden….

…har så lyst til å bruke et av kortene hennes på den nye kjolen min som skal syes i kveld….men spør først..grav siden har jeg hørt skal være etisk riktig..og  dama sa ja….jippi…so here we go….har printet de over på tynt hvitt stoff…så får vi se hva som skjer videre…

..nyt denne…sammen med meg hvis du har tid til overs….sauer er ålreite dyr….

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilige kjolar du lagar.
Kjekt med noko personleg som
berre du har.

Ha ei kjempefin Påske!
mvh sig

Anne sa...

Sauer er ålreite dyr ja, men jeg er nå lei av å være en ulv i fåreklær og gidder ikke være en blomstrende skjønn anemone lenger, jeg kommer ut av skapet!!

Bare så du er advart!!

Unknown sa...

Den fårefilm er fuldstændig pragtfuld!! Glæder mig til at se kjolen :)

Mitt hvite hus sa...

Filmen var faktsik utrolig bra da...
Gleder meg virkelig til å se kjolen du skal sy deg... Klem O=)

Vibeke sa...

SÅ spennende Miamor,
GLEDER meg til å se ferdig resultat!

Herlige nye puter som du hadde sydd deg, det var mønster og farger til å bli glad av :o)

Moa og jeg har STORkost oss i dag!Hun er KNALLHERLIG :O)

Klemmer og kos,
Vibeke.

Unknown sa...

Nydelige motiv og her er me spente på resultatet:0)
Putene var knallfine, sommerlige og glade fargar...
Ha ei herleg påske, Miamor.
God påskeklem

FO - 2 sa...

Morsom video, ja.
Du har ikke tenkt på å lage en ullkjole også da... ;)