mandag 25. mai 2009

…hverdagskunst 2…

kunst2

..sånn kan et vakkert fotografi se ut når miamor har vasket vesken som fotoet var sydd på….måtte jo til pers da..kan ikke går rundt med skitten veske heller…nå er ikke jeg en dame som tusler rundt med merkevesker av ulike kjente deignere…men mekker sjøl av voksduk fra kid..og syns det er strålende…og bildet på veska ble jo nesten bare vakrere..ingen som matcher meg iallefall….

kust4

..vakre farger ble det..ja fotoet var inni en plastmappe..derfor holdt det seg på en måte i formen…..denne teknikken må nok utforskes….

veske

..og sånn så bildet på veska ut tidligere…litt forandring fryder…

5 kommentarer:

miss marple sa...

Vet ikke åssen bildet så ut FØR vask,men det ble ihvertfall kjempestilig ETTER vask!!!Ja, dette må nok utforskes videre...
klem

Marie sa...

Så stilig - kanske en idé du kan ta patent på.

Tante Mimmi sa...

oy,oy!
stiligt! Gledar meg til å sjå!
Må pleia svinestien! See ju!

miss marple sa...

he-he...syns fortsatt veska ble finere ETTER vask,ja...
..og nei,ikke noe utmark her nei,bare STOR hage(sukk)som sårt trenger en anleggsgartner eller 10!
Har ihvertfall INGEN fritidsproblemer,for å si det sånn..hadde bare lommeboka stått i forhold til størrelsen på hagen hadde alt vært topp;)

MeyBiMe sa...

Syntes bildet var skikkelig tøfft jeg!!!!!!!!!!!
Men...når var du i Arboretet????
Jeg var der nettopp for første gang også..torsdagen :-)
Flotte turveier og mye flott å se :-)