søndag 31. mai 2009

..litt av hvert…

anemone

..gigantus vulgaris hvitveisus….eller???…noen som kan matche denne hvitveisen funnet i Trondheim i dag??…for det er vel en hvitveis??

tada

..det er sommer når vi fletter blomsterkrans..og løvetannen er stoor og guuuul….

 tr.heim

..Trondheim..i går kveld…med Tyholttårnet i vakker solnedgang...ajajaj….takk for nydelige dager …

Tsjekkia_besok

..skal man bedømme listen over besøkende på bloggen min i dag..ser det ut til at ”fan-klubben min har vært på pinse-tur til Tsjekkia...dette var da massive greier….noe å lure på…så de små grå ikke sovner..skal sies at dette kun var et utsnitt..de fleste besøkende varfaktisk fra Tsjekkia…?????..ja ja..kanskje google-translateren min er rågod i tsjekkisk ..eller lager artige oversettelser….hvem vet??

14 kommentarer:

Min Verden sa...

Lykke til med Tjekkiske besøk. Kanskje du har spesiell appell der? Ikke godt å vite. Hvordan går butikken - fått omsatt noe pottemat - hehe, den var skikkelig dårlig! Hvitveisen er diger og veldig imponerende - likeså liftgardinen. Veldig stor beundrer av folk som mekker gardiner på sånt nivå selv. Jeg kjøper... Kos deg videre. H.

Som mine dager er sa...

Vakre Miamor med vakre bilder. Åh som jeg koser meg. La tsjekkerne kose seg også - de som meg faller i staver over bildene dine.

Det var så godt å treffe deg igjen og kose seg over et deilig måltid. Min kjære hilser til deg og synes det var så kjekt å få møte deg. "trivelig dame" sa han ... (noe jeg har visst lenge da ...)

Nå skal jeg legge meg. En lang dag er unnagjort - med servering i konfirmasjon og masse løping. Og du verden så gøy likevel.

Glad i deg, snupperella.

Marit

Ramme Alvor sa...

Eg visste du kom til å verte oppdaga før eller sidan...det er no det startar...:)
Kvitveis? Utruleg i sofall! og nydeleg bileter som alltid :)

Klem

Anne sa...

Vi har jo bloggtreff der jo :-)
har du ikke fått med deg det, på et gatehjørne i Tsjekkia :-))

Bildene er vakre, du er skjønn, solas skinner og jeg savner deg allerede snuppa!!

Dagny- Heim sa...

Det var litt av ei kvitveis og litt av ei besøksliste!!
Nesten litt skremmande viss det stemmer....
Ein trur liksom at det ei ei lita avgrensa gruppe som er innom, som legg att små, søte kommentarar. Og så, når ein berre tenkjer etter, så er det HEILE syberspace som kan stikke innom! Hjølp!

Ha ein fin dag likevel :-)

anne -moseplassen sa...

det er nok en anemone av ett slag, men om det er en hvitveis er jo ikke godt å si. Den kan mutere og danne større enn vanlige blomster, men denne var nå gigantisk!

♥ Stines hverdag sa...

Kjempe flott sommerbilder! Det ligner jo på hvitveis, men så stor!
Lykke til med tsjekkerne ;)

Tante Mimmi sa...

Hei på deg! Håpar de har hatt det bra og at dei vart gifte! Og fleire bloggdamer har du nådd og skjønar eg! Du rekk mykje Mia-mor!;) Driftige dame!!;)
God veke til deg og dine!

Tovepia sa...

Så koselig å komme på besøk til deg;) Googlet "decoupage" og havnet hit og ble fascinert over alt det flotte du hadde i bloggen din. Glemte å sjekke, men var du også på Frati? Det går i surr for meg;) jeg kommer gjerne tilbake på besøk!

Tovepia sa...

Ps. Ser på bildet..ja vi møttes;) Trivelig!

Refleksjon på livsvegen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Refleksjon på livsvegen sa...

Flotte bilete frå deg i kveld...
Ikkje uvanleg det...... ;-)
Du har fått med deg mykje på ei helg...
Snart helg igjen, kort arbeidsveke..
Ja,ja verst for meg som har Konfirmant på søndag...
Får hjelp av mange, slepp bake...
Går vel bra, skal du sjå..
Lev vel og alt godt frå sig

GundaM sa...

Takk for sist du herlige kvinne! Og ja, den hvitveisen var da gedigen du!

HIhi, sikkert en tsjekkisk blogger som har reklamert for bloggen din tenker jeg ;)

Ha en vakker juni!

Vibeke sa...

Herlige bilder fra ei herlig dame med egen fanklubb i Tsjekkia!:)

Go'klemmer
Vibeke