lørdag 16. mai 2009

…nu vill jag sjunga…

DSC_0075

..ja det vill jag gjärna…sjunga deg milda sånger…men du trenger ikke holde for ørene..detter er kun en bokanbefaling…….enda ikke avvent fra svensk …så bokanbefalingen blir svensk denne gangen….ååå…den er såå verdt å lese..nydelig om nære relasjoner…om savn og lengsel..og livet….jag gillar den…den heter ” la meg synge deg stille sanger”  på norsk…sikkert bra på norsk også…men ekstra gøy å lese den på svensk siden forfatteren er svensk..og hvordan oversettes vel “ smultronstelle” til norsk..uten å miste sin glans??

10 kommentarer:

Tove sa...

Og så er coveret på den svenske utgåva MYKJE vakrare enn den norske!!!

Bo med Lena sa...

Du sier noe...smultronstelle vlir ikke det samme på norsk. Ha en tjusig 17.mai.

Klem;)

sammen på veien sa...

Den boken kunne jeg tenkt meg ja:) Vi reiser kanskje til byen men ikke sikkert. Skal til Askøy om kvelden.
Ha en flott kveld min venn:)

Jannicke sa...

..guri, så vakre bilder du tar...
Fantastiske blomster i forrige innlegg..
Eye Candy ,o)

God 17.mai! J.

Anna Lisa sa...

God 17 mai!!!
Klem

Hemmafruns hörna sa...

Yes! Den här boken är nog en av de bästa jag läst! Så VARM! Linda Olsson har visst skrivit en bok till, men den har jag inte läst ännu. Snart ska jag komma med en bokrecention i min blogg också... den boken jag läser nu är nämligen MAKALÖS!!!

moa sa...

takk for boktips!
og ha en fin festdag i morgen, og gratulerer med elias 8 år!
kos dokker!!

moaklem

Vibeke sa...

Har akkurat hørt den på lydbok, utrolig vakker!:o) Det samme må jeg si om bildene dine igjen Miamor, det er det ene vakre bildet etter det andre!!!!!
Gratulerer med bursdagsbarn i huset i morgen, kos dere :o)

Go'klemmer,
Vibeke.

PS: Tusen takk for koselige sms'er, plundrer med mobilen så jeg har ikke fått åpnet bildet fra deg.....

M sa...

Den har jeg ikke hørt om før, faktisk.....tenk så mye vi får med oss rundt på bloggene...

Ønsker deg en riktig god 17.mai,
med tre roser,
@->- @->- @->-

Klem fra meg

Min Verden sa...

Jeg også - trallala... with a Fairytale... Gratulerer med dagen. H.