fredag 8. mai 2009

..tårer..

tulipan

"let us be grateful to people who make us happy; they are the charming gardeners who make our souls blossom"

-Marcel Proust-

..måtte ut i øs pøs regnværtet i kveld for å ta bilde av de nesten utsprugne tulipanene…de har sånn en deilig farge…og med regndråper på….nesten som tårer som dekker den vakre blomsten og rammer den inn….

..tårer er undervurdert..de smører sjelen og gjør oss vakrere tror jeg…

..miamor..

..fant denne nydelige sangen inne på denne vakre bloggen..hør..

8 kommentarer:

Dans på roser... sa...

Å!
Utrulig fint, M.
Så nydelig bilde, vakker blogg og gjennomskjønn sang. Fint-fint-fint!!!

Hørt teksten 'make my soul beautiful'?
Du er et sånt menneske.... som er beautiful i sjelen.
Du er helt igjennom skjønn, og jeg er glad i deg, selv om jeg knapt kjenner deg. Den korte tiden vi hadde på cafe, føltes som om vi var gamle kjente.

You are beautiful.... helt inni sjelen og ut=)

Klemmer.

Petunia sa...

Nydelig!!!

Unknown sa...

Nydelig bilde og nydelig sitat...det har fulgt meg noen år...sto inne i en eske jeg kjøpte.
Nå skal jeg høre på sangen..

Du må nyyyte Cannes, havet...

Klem/Nanni

Ramme Alvor sa...

Nei der er sant, tårer gjer godt, mykje betre er dei, enn sitt rykte.

Å gjere ingenting med vekta av ei fjør....å ikkje verte tung og dorsk i forsøket...er ein kunst.

mange klemmar Miamore mi :)
Britt

Vibeke sa...

Vakkert innlegg! Godt for både øye og sjel....

Den bloggen du linker til har jeg hatt på min liste en stund, den er så vakker :o) God musikksmak har hun også!

Tusen takk for melding, det var koselig! Gikk veldig bra, fikk diagnosen (igjen) så nå får vi håpe at jeg har nok papirer!

Har glemt å skrive det noen ganger nå men nå husket jeg på det:
utrolig vakkert med den turkise fargen og rusten i bildet du har tatt i innlegget lengre ned på siden her!

Det står en container som er herlig turkisgrønn med rustflekker på bare noen hus unna, har tenkt lenge at jeg skulle snike meg bort med kameraet....vakkert syn er den i mine øyne- og til irritasjon for andre....

Synes du er helt råååå til å ta bilder miamor, virkelig en fryd å se på!

Nattaklem,
Vibeke.

Josefine sa...

God morgen Miamor!

Så nydelig bilde av en tårevåt blomst. Det var så vakkert at jeg fikk tanker om at det var gledestårer!!

Hagen fikk skikkelig rusket seg i går. Gruer meg til å gå ut å se på kirsebærtreet. Er redd det gikk mange blomster av ja.

Ønsker deg en flott helg, klem

~♥~ Monica S sa...

vakkert bilde ja! :-)

Tårer er av og til nødvendig... for renselsens skyld..

Monica

M sa...

Så følsomme og fine innlegg du har...
Og pene bilder....flink er du!
Klem fra meg