lørdag 20. juni 2009

..inspirasjon…

rust

.. jentekveld …deilig indisk mat…fantasien får fritt spillerom…vi begeistres av hverandre….samtalen går fra 50 måter å bruke en kleshenger på…til gleden over å ha satt egne kreative planer ut i livet dette året….

rust2

..og jeg gleder meg til ei bok som daler ned i posten snart…som jeg vet vil inspirere både meg og andre… ”Prikken” av Hans Christian Medlien..kan bestilles  her….

..og mens jeg venter…tar jeg ut de tørre rosene…ordner litt på gammel rust..( nei jeg snakker ikke om egne kroppsdeler)…men gamle sengedeler jeg fant i fjæra….og knipser i vei..eller ”skyter” som kurslederen på fotokurset jeg har gått på kalte det..men jeg som ikke er så voldelig at jeg slår plena engang…strever litt med å “skytingen”….

9 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Wow.....for noen bilder...virkelig vakkert...

God helg..

miss marple sa...

Du tar alltid utrolig pene bilder!
Fanger lyset og stemningen på en veldig fin måte...ME LIKE...
Ha en fin lørdag,ikveld blir det nabofest på miss marple..tudelu..

JULIEK sa...

Du det var utrolig nydelig altså, med de rosene på rusten....vakkert........

Anne sa...

Du har blitt en sann mester!!!

Velkommen til min kreative verden sa...

Takk for kommentar fra deg. Det var nok til at jeg gikk inn til din blogg. Den var virkelig fin. Dette gledet meg stort.

Nydelige bilder. Inspirerende! Jeg har mange spennede bilder med kleshengere som brukes som kunst: )Si fra om du vil se.

Likte bildene med rust. Jeg skal jobbe med rusttrykk på tekstiler nå i sommer.

De med brød på stolpene var bare utrolig bra.

Jeg selger Rammelim (holder også kurs)

MariMaja sa...

Stilig!!
Du går liksom aldri tom for ideer du, kreativiteten og oppfinnsomheten og ikke minst fantasien din er umettelig!
Knall, Miamor;)
Klem fra Maja

Ramme Alvor sa...

No vart eg veldig nysgjerrig, fins det 50 måtar å bruke ein kleshengar? Skjønar at kreativiteten har vore på topp. Vakre roser, vakker rust :)

God laurdagskveld!

Marie sa...

Fantastisk vakkert :)

Beate sa...

Ååå, så utrolig vakkert!