lørdag 20. juni 2009

..fantasi…

fantasi

…..leser til øyet blir stort og vått..og gleden og undringen vokser i sjela….leser Prikken…som er en regnbueresept for fantasi, humor, galskap og mot….sjekk denne siden og sjekk opp denne mannen…….ja tankene hans altså…jeg leser og leser og tar skrittet inn i landet av undring og fantasi…..blir du med??

pollen ..”i fantasien er alt mulig ..og fantasien setter ingen grenser”..sier Hans Christian Medlien…og åpner en verden av undring og begeistring….jeg fortsetter lesinga mi….hopper uti….

..litt kveldsmusikk..

9 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig.. å lese gir virkelig rom for fantasien. Fint bilde med skrift i sand..

Ramme Alvor sa...

Ja her er eg, og der er du..på stranda? :) Ja tida flyg i alle retningar, somaren er på veg seie dei som har vit til slikt, men planane er endå høgtflygande...hehe
Vert nok dalen mykje, tull å reisa vekk når han er på sitt flottaste. Men ein liten tur..fø ongane vert da nok.

Du må leika deg vidare, på stranda, med kamera og med livet :)

Klem!

Margrethes hus og hage sa...

Hei! Tittet innom bloggen din. Flotte bilder du har lagt ut :)

Hilsen Margrethe

Josefine sa...

Heisan....du tar så fine bilder!
Gir alltid litt ro i sjelen å komme inn hit:)

Neida ...to uker til ferie enda. Bare begynt å forberede meg..hi.hi

Et morgenbad høres forlokkende ut!
Jeg skal snart i skogen med hunden.
Ha en flott søndag...så kan vi jo håpe at solen titter frem:)) Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlege bilete og litt av ein inspirasjon ein kan få av dei som gjer det umoglege mogleg....
Ha ein kjekke søndag!

Vibeke sa...

KOOOOOOSELIG at du stakk innom og la igjen noen varmende venneord!:)

STORE klemmer

MariMaja sa...

Fotosafari vi to, hadde vært kjekt det;)
Vi får se om vi kan finne en dag det passer for begge;)
Klem fra Maja

Min Verden sa...

Nydelig Marit :) Bildene dine blir bedre og bedre! Jeg beunderer... Hanne

Unknown sa...

Smukke billeder og smukke tanker. Ha' en god uge!