tirsdag 30. juni 2009

..mine ord..

vissen

mine ord skulle vera

som dogg um morgonen

glitrande over

skjelvande blome-venger

som varme solstråler

over dei rimkvite enger

skulle dei vera

stranda

som greiner på treet

voggande fyrste vårfugl

og liksom drivande skyer

du ser mot ein bakgrunn

av vårblå himmel

digitalis2

eg ville dei skulle stå

som ei øy i havet

brenningen bryt imot

som ljos gjennom myrkret

visande fárleid

og veg til hamn

rust 

som ein ljodbøye kling

for farlege skjer,

skulle dei vera

stille skulle mine ord vera

så stille at du kjende

eit sinn røre seg

og høyrde eit hjarta slå

Jan-Magnus Bruheim

kveld

8 kommentarer:

Vibeke sa...

....gode og ømme ord her inne i dag vennen! koselig å se deg inne hos meg, blir glad vet du :)

her står det bra til, koser meg med forberedelser til bryllupet og bare nyter sommeren.

ønsker deg strålende sommerdager,
go'klemmer fra meg :)

HegeS -LykkeTROLL- sa...

nydelige bilder og ord, miamor... som alltid !

FO - 2 sa...

Akkurat slik er det med deg, Marit. :)

Du er
GOD
med
ORD.

Tove sa...

Endå eit av mine favorittdikt... Trur jammen eg og du kunne ha kosa oss ilag med dikta våre... Ser at fotokurset ber frukter!

Blir det Sunnmørsferie i sommar??? Har framleis noko rust som ligg og ventar på deg....

miss marple sa...

Fy søren(unnskyld språket),så fint innlegg!!
God natt og drøm søtt...

Velkommen til min kreative verden sa...

Aller først: Nydelige bilder.

Jeg jobber også med silketrykk. Neste innlegg jeg skal ha handler om det. Et minikurs jeg holdt for noen lærere.

Min Verden sa...

Så nydelige bilder satt til vakker tekst. Du har fått skikkelig dreisen på dette Marit. God sommer. Kos deg. Hanne

Dans på roser... sa...

Å, gjorde godt i hjertet mitt... =)