mandag 29. juni 2009

..me skulle plukka plommer i Hardanger…

sympati

..men fant bare andre runde, røde former…den ene litt mer “sjarmerende “enn den andre..men usedvanlig flott at noe vil stille opp med “sympatisørmage” når noen er sååå gravide som denne herlige dama….den ene regner med å nedkomme om et par uker..den andre har vel ingen plan i forhold til termin…..

sommerkjole

..men sommeren har vært deilig denne helga….og skjørtelengden har etter finanskrisen krympet …så da har sjansen for å få brune legger i sommer økt betraktelig…

kajakk 

…miamor har overgått seg selv….og har badet og badet og badet..og padlet kajakk og kano..og  var nær ved å padle ned en eldre dame idet det ikke gikk å manøvrere kajakken mot venstre på tross av iherdig trening av biceps og triceps i løpet av året…feilen var visst ikke min mangel på muskler…noe jeg selvfølgelig visste….men at roret bak ikke sto i riktig posisjon…men hadde en fantastisk padletur i nydelig natur…

 prestskuff

..prestekrager er plukket..skuffer er funnet i fjæra… skatter…

staur

…rust er observert..og solen har satt sine spor på en skummetmelkehvit hud….jeg er takknemlig….

14 kommentarer:

Unknown sa...

Helt, helt, helt fantastiske bilder!!!

Ramme Alvor sa...

Dette såg både flott og kjekt ut. Kvar i Hardanger er det du har feriert?

Nydelge bileter osm alltid :)

miss marple sa...

Så hærlig og morsomt innlegg..du får det til,du;)
Ha en knakende kjekk dag videre!

Mitt hvite hus sa...

Virkelig herlige bilder...snakk om kontraster i bildene dine...
Nyt deilige sommer dagen...
Klem

Dagny- Heim sa...

Artige og fine bilete. Ser at du har hatt det fantastisk fint :-)

Kos deg vidare i sommarvarmen!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt at du har kosa deg!
God sommar vidare ;-)
klem

Som mine dager er sa...

Deilig med sommer ja. Hvor små og store mager får fritt spillerom i varmen.

Og kajakk har jeg snakket om flere ganger - det må vi bare prøve ut. Jeg får kanskje ta et kurs med deg, slik at du kan forsikre at haleroret i et minste er riktig justert ;-)

Nyt dagene og takk for flotte bilder.

Klem fra Marit

mali-mo sa...

Så herlige bilder u dhadde her, både de vakre og de morsomme ;)

Sympatisørmage hehe, jeg skal jammen nevne det for mali-mo mannen, han klaget over at han hadde lagt på seg. HAHH!!!! Ikk et gram tror jeg....mens jeg derimot ;/

Så herlig ut med kajakkpadling. Hvor har du vært henne? Vi håper på en tur til Kinsarvik / EIdfjord seinere i sommer ;) Hvis formen er bra da...skal til ekstra kontroll igjen imorgen, håper det roer seg ;)

Nyt dagen!

moa sa...

ååååå, er det bildet av deg og miamormannen..?
nr.5 på vei...?

moa som svetter bort....puh!!!!!

Dans på roser... sa...

Mmmmmm... løvvly, Marit. =)

Randi sa...

hihihih...det var herlige bilder det!!:-)

Bra du koser deg i varmen...det gjør jeg også.

Klem

Hege sa...

Herlige og sommerlige bilder! Lyser idyll, glede og friskhet over de! :)

FO - 2 sa...

Herlig!
Litt av hvert her.
Sporty, idyllisk, humoristisk og sommerlig innlegg.
Nydelige bilder! :)

Tone sa...

Så mange gode foto, Miamor.
Du er dyktig!!