tirsdag 23. juni 2009

..noen kvelder..

st.hans4

..noen kvelder vil eg sitte
og se solen gå i hav.
noen kvelder vil eg strutte
og aldri blomstre av.
hele natten vil eg drømme
tidlig morgen ha et hjem.
hele dagen vil eg rømme
og aldri komme frem..

..fra “mang slags kjærlighet” av jan eggum..

st.hans3

..tønnebål..med pinnebrød…dyppet i ramsløkpuré laget av selvplukket ramsløk i fjor…med deilig olje og havsalt..mmmmm…takker vertskapet…og deilig røyklukt med hjem…

..kveldssang …eller kanskje morgensang…og jeg har fått iPod ..og spiller..og spiller…

 

7 kommentarer:

miss marple sa...

Skjønte ikke hva det første bilde skulle forestille....før jeg leste pinnebrød...litt treg på morran-hihi.Ville bare ønske deg en riktig god onsdag,her skinner sola som den aldri har gjort før,synd det ikke er ferie enda...tudelu!!

Ramme Alvor sa...

Stemningsfullt innlegg..eg kjenner lukta..
Den som kan servere meg velsmakande pinnebrød er verd ein premie...eg og pinnebrød har aldrig vore venner..men her vart eg litt i tvil om eg skulle revurdere litt...

Anne sa...

Gratulerer med iPod, og nå er vel ike du tilsnakkende tenker jeg, går bare å nynner du nå :-))

JULIEK sa...

Fine bilder og tekst. Blir så glad av innleggene dine : )

Josefine sa...

God morgen i det flotte sommerværet!

Så vakre og stemningsfulle midtsommersbilder...sånn vil vi ha det...heeeele sommeren:) Ønsker deg en vakker dag, stor klem

Anna Lisa sa...

mmmm....herlig :)
Ønska deg ein fin sommar. Nå tar eg ferie :)
Er tilbake etterkvart.
God sommar
Klem

Unknown sa...

Søte Miamor!
Herlig bilde (nevnt det før???), kul dame, du, aj lalalalalalalaik ju tuuuu!!!
nanniklem ~