torsdag 4. juni 2009

..the nearness..

orkidee

..renheten i orkideén minner meg om kjærlighet..og nærhet… og gode kjærtegn…

Its not the pale moon that excites me
That thrills and delights me, oh no
Its just the nearness of you
It isnt your sweet conversation
That brings this sensation, oh no
Its just the nearness of you

 
When youre in my arms and I feel you so close to me
All my wildest dreams come true
I need no soft lights to enchant me
If youll only grant me the right
To hold you ever so tight
And to feel in the night the nearness of you

..hør..

4 kommentarer:

Randi sa...

Vakkert så vakkert Mia.

Nå MÅ jeg skaffe meg en Macro linse!!

MariMaja sa...

Så flott bilde!!!

Vibeke sa...

VAKKERT både i ord og bilde!

Helgeklem,
Vibeke :)

FO - 2 sa...

Stemningsfullt og vakkert! :)
Norah Jones er en av mine favoritter.
Det året denne CD'en kom ut spilte jeg den til hagejobbingen hele sommeren.... ;)