fredag 5. juni 2009

..ordknapp dame..??

snella5

...det er vel ikke akkurat det personlighetstester om meg kommer ut med som resultat…

snella3

..det kan vel av og til bli vel mye snikk-snakk fra min side….

snella1

..drama-queen???…skjelden…

snella4

…prøver heller å være  rampe-jente…midtlivskrise???..ta igjen alle rampestreker nå??  kanskje det???..

…har iallefall koset meg og truffet trivelige snella og petronella i ettermiddag..og hamstret noen ordknappe knapper igjen….og stæsjet etterpå….fin start på helga..drøyer helgevasken litt til….

..miamor..

 

.

12 kommentarer:

M sa...

Det var supre knapper, kunne tenkt meg de derre rampe jente knappene, ja...kanskje jeg skulle lagt inn bestilling....kan du velge tekst?
Ikke blitt voksen enda....
Digger innleggene dine!!
Ha en god fredagskveld, klem fra meg

Refleksjon på livsvegen sa...

Så herlege knappar..
Og herlege bilete igjen..
Måtte berre innom..
Siste innspurt..og angrar på alt eg ikkje har gjort før...
Konf på søndag...
Ha ei nydeleg helg..
klem frå meg

Hemmafruns hörna sa...

Å vilka fina knappar!

MariMaja sa...

Artige og flotte bilder!
Klem fra Maja

Tovepia sa...

Så artige knapper! Savner et knappehus i Trondheim, men kanskje det er der og jeg vet ikke om det?? Flotte bilder. Kos deg i helga!

Jannicke sa...

..flotte knapper! Og så en hodeskalle i første bilde??
Grøss...hihi!

Ha en fin kveld! J.

Anna Lisa sa...

Ja kjempe fine knapper. Dei har mange fine.
Ønska deg kjempe fin helg!!
Klem

Anne sa...

Sett dem :-))) og føler med priviligert :-)))

Utrolig flotte da, spesielle og helt unike på sitt vis.
Kos deg denne fredag kvelden Kjære venn.

Jannicke sa...

..hahahaha... jeg har alt for mye fantasi, og har nok sett et par skrekkfilmer jeg ikke burde se!!!
J ;o)

Unknown sa...

Morsomme formuleringer og artige knapper:)

Ha en super helg:)
Klem Linda

GundaM sa...

Hmmm, mydelige rampete bilder Miamor!!! Kan godt sende min svigermor til å vaske for deg ;)

Helgeklem

FO - 2 sa...

Det er godt at man sånn ca. midt i livet kan leke og være litt rampete igjen. ;)))