tirsdag 21. juli 2009

..bienvenue..

2cv

..vi skifter stadig kjøretøy på denne oppdagelsereisen vår…gamle 2CV-er står på rekke og rad til vår disposisjon..og vi takker ja…for skal vi oppdage den franske sjelen, kommer vi ikke utenom denne ungdomskjærligheten min…( hadde flere )..men den egner seg nok bedre for en sydfransk sommer…enn i trøndelags vinter uten varmeapparat..

landet

..vi havner laangt ut på landet i kveld…lukta er frisk og lett..og gresshoppene synger ..

dør3

..og du dør ikke av ei dør til???..

cannes

..men vil du ha variasjon..kan du ta en titt her…vaskemaskintromler..vakker kunst i cannes…kanskje de er til hvitvasking av penger for rike suspekte kjendiser..hva vet jeg??..for det koster å være kar i cannes…

montauroux3

..men synes vel heller den shabby 2CV-imagen vår passer bedre i en liten landsby..der vi kan høre hjertet slå..og la humla suse…

5 kommentarer:

Beate sa...

Jeg håper du tilgir meg for å ha lånt et par bilder av deg i dag. Om du ikke syns det er greit skal jeg ta de bort igjen..

MariMaja sa...

Nydelige bilder som alltid!
God tur videre;)
Klem fra Maja

Refleksjon på livsvegen sa...

Så herleg glimt du gir oss.
Når du har tid kan du sjå innom min blogg, berre i startfasa altså.
;-)

JULIEK sa...

Helt herlig å følge dere : )

Dagny- Heim sa...

Takk for tipset om vaskemaskintromlane! Greit å vite at den har eit potensiale når maskina gir opp ;-)

Men, likar nok best den andre stilen du presenterer i dei nydelege bileta dine!

Bon voiage :-)