fredag 17. juli 2009

..excuse-moi..

basseng

..men du blir vel med på et grytidlig morgenbad i bassenget utenfor.(kl.8  er vel grytidlig i ferien??)…kom igjen...gni søvnen ut av øynene..og hiv deg ut i det våte elementet…med middelhavblå fliser..og la kroppen starte dagen med friske svømmetak….jeg trener på å ha øynene åpne under vann..noen barrierer skal brytes ned ..jeg skal tørre mer….

napoule

..så lar vi øynene falle på alt det vakre rundt oss..mens sola kiler oss på nesen og sikadene minner oss om alt vi ikke ser..men som allikevel er der…med sin intense sang…

hmm

..blomster og vekster vi aldri har sett før…hvisker til oss om at det fremdeles er så mye i livet som ikke er sett, hørt eller følt…så mange overraskelser som ligger foran…

dans 

..miamor hilser...

8 kommentarer:

h.espe sa...

Ønsker deg en supergod helg - nyt sommerdagene!!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

*lengte-lengte*.....
Kos deg masse! Hm... jeg har også de siste årene øvd på å svømme under vann med øynene åpne, i det hele tatt svømme under vann... Det har jeg alltid tenkt at jeg ikke kunne. Men så ble jeg litt eldre og DA tenkte jeg at det er jo bare tull! JEG kan da svømme under vann! Så da begynte jeg med det.
Au revoir!
*smask-smask*

Randi sa...

olala...jeg hater å stå opp tidlig...men dette hadde jeg nok klart. Nyter bildene samens med deg jeg:-))
Her jobbes det for fullt! men jeg har 2 uker , eller nesten 3 fra 01 august. Greit å ha noe å se frem til også.

Klem til deg fra meg.

Magdalena sa...

sukk...
lengter...nyt livet...

Anne sa...

Føler deg dag for dag her nå og bare beundrer de flotte bildene dine kjære venn!!

Hatt en toppers soldag i dag vi også, bare til opplysning.

Fjordheim sa...

Høres herlig ut med et morgenbad i bassenget.
Ønsker deg ei flott helg :)

moa sa...

...ser miamor og familien nyter the goodlife...mmmmmm..lovely!

moaklem

Vibeke sa...

herlig!
gleder meg til neste reisebrev allerede :)

klemmer