lørdag 18. juli 2009

..voulez vous??..

renault

..ja..vil du??..bytte ut den hvite vespaen med en hvit renault 4..og følge med meg videre??..

cannes

..så bytter vi ut svømmebassenget  med bølgene ved strandpromenaden ved cannes..og føler oss rike..ikke fordi vi har møtt så mange kjendiser i denne “fesjå-byen”…men fordi vi kjenner at vi lever når bølgene slår i mot oss…og sanden varmer tærne..

antibes6

..og dørene..ja dørene..du husker vel at jeg har lagt min elsk på dem…de er det mange av ..og vakre..iallefall i miamors øyne…

antibes3

..så du får ha tålmodighet med meg…og dørene mine…

antibes

..og alle de slitte elementene blir vakre i mine øyne ..fordi de har en historie å fortelle..

antibes2

..mye moderne å se i store byer som cannes og nice..men jeg ser heller skjønnheten i de små, slitte landsbyene som er frie for merkevarer og statussymbol…

antibes5

…men jeg kommer tilbake til cannes  i mai når den røde løperne rulles ut…satser på en rolle i filmen “dette er ditt liv”…hovedrollen kanskje…..du er også på lerretet…hovedrolle du også...må vel sy meg en ny kjole til festen ..god tid enda…lenge til mai…

3 kommentarer:

Anne sa...

Åååååååå......

Beate sa...

Nydelig!! Det er en glede å få være med deg på tur og se ting igjennom dine øyne. Alt blir så vakkert!

Tone sa...

Elsker bare Frankrike! Som sagt... vakre bilder!
Et eldorado for de som elsker å knipse:-)