fredag 3. juli 2009

..tårer..

tårer

..tårer for glede og tårer for sorg og savn…tårer er i grunnen undervurdert som balsam for sjela.. var innom vakre Vår Frues kirke i Trondheim i dag..og tente lys for pappa..seks år siden han døde i dag…tårer for gode minner som er gjemt i hjertet..

..nå bærer det avgårde på hyttetur på Oppdal..flott start på ferien…og så videre til Frankrike et par uker..så det blir kanskje stille her inne hos meg..kanskje….mens jeg rusler langs middelhavskyste og nyter livet..og tar en tur til Provence og ser på lavendelblomstringen..og går på marked i små pittoreske fjellandsbyer..mmmmmiamor gleder seg…

17 kommentarer:

Marie sa...

Du har så vakre innlegg der tekst og bilde passar perfekt saman.

Ønskjer deg ein fin og god ferie :)

mali-mo sa...

Jeg må bare signere Marie her...nydelig skrevet Miamoren ;) God ferietur videre!

Dans på roser... sa...

Å, du min gode venn.... Du får det sagt... med få og gode ord.
Klemmer til deg, stryk på kinnet.
Kathrin.

Nyte,kose, leve... Mmmmm.... du kan kunsten, Marit! =) Vi snakkes.

miss marple sa...

Så enig med alle over her:vakkert!
...og FOR et bilde..wow..
PS! Riktig god ferie til deg,kos deg masse:)

Anne sa...

Kos deg stort snuppa mi :-))

Velkommen til min kreative verden sa...

Stemmingsfullt. God ferie: )

Anonym sa...

..hmm..tida går jammen fort... savnet forsvinn ikkje likevel... Hels familien, og ta med ei lavendelrot heim hvis de kjem denne vegen... ;-)

Ramme Alvor sa...

Da høyrdes godt ut, både turen i kyrkja og det som ligg framfor deg. Seier meg einig med alle over her, herlege og gode innlegg nydeleg akkompangert av utrykksfulle bilder frå di hånd :)

Klem og god ferie!

Josefine sa...

Hei...for et vakkert innlegg!
Nydelig bilde også...

Kos deg masse på ferie...høres ut som du skal mye kjekt! Jeg skal også til Frankrike i år, men ikke før til høsten. GOD SOMMER!!

Klem

Jannicke sa...

...ja, det er godt å gråte av og til..
God klem til deg. J.

Dagny- Heim sa...

Vakre ord og bilete....til ettertanke....

God tur, kos deg mykje og lenge ;-)

JULIEK sa...

Nydelig nydelig bilde, blir helt matt og ordene også Mia. Klem : )

Tante Mimmi sa...

vemodigt vakkert!
håpar me sjåast snart!
kos deg og nyt dagane!

~♥~ Monica S sa...

Hei!

Var både i Trondheim og Oppdal i går.. på vei hjem fra ferie! tenk hadde vi møttes ;-) hehe!

Min pappa døde for over 20 år siden, savnet og sorgen går ikke over så fort, men dagene er lettere heldigvis! :-)

Ha en fin ferie!!!

Som mine dager er sa...

Mia min Mia. Tårer hører til når man minnes sine kjære og nære som ikke er her mer og tårer for de som kun lever i savnet og minnet.

Måtte du kose deg som best du kan i ferien din. Håper du får en fin tid. Senk skuldrene og nyyyyt.

Klem fra Marit som skal på jobb i morgen fordi ferien er over. Usj ...

MariMaja sa...

Flott skrevet Miamor!!
Håper du koser deg på ferie og tar masse flotte bilder;)
Har noe til deg på bloggen min, Majas;)
Klem fra Maja

marthe sa...

Lånte dette bildet i bloggen min, med link til siden din - håper det går greit.