tirsdag 7. juli 2009

..bare ville si…

vakker3

..at jeg er så takknemlig for at øynene mine har sett så mye vakkert..som har festet seg til sjelen…

rusthjul4

..og at hjertet mitt har følt så vart og kjent på gode ord..

 melon2

..at munnen min har smakt på både søtt og salt…og kan skille mellom hva som er godt og det som er for sterkt..

nerskogen6

.. og jeg har årer til å ro med og vinger til å fly…og alle elementer..jord..luft ..ild ..og vann…er til min disposisjon..

nerskogen

..og utsikt over vakkert landskap…som breier seg ut..

nerskogen4

..gir fred i sjelen og nytt mot..

gener

..og jeg kjenner lukt av slekt og tid som har satt seg i genene mine..når jeg ser en slitt stuggu-vegg…

minilla2

..og reiser videre i livet over stryk og enkel vei..med større  rikdom enn jeg hadde før…takk..

16 kommentarer:

MariMaja sa...

Herlige bilder og flott tekst til!
Kos deg videre på din ferd;)
Klem fra Maja

Velkommen til min kreative verden sa...

Flotte bilder! Jeg koser meg: )

Hemmafruns hörna sa...

Å... Vackert. Starkt. Djupt. Tankeväckande. Inspirerande. Suck...den ska jag leva på idag! Tack.

Som mine dager er sa...

Ja du får sagt det du. Gjennom ord og bilder. Vakkert.

Marit

Karianne sa...

Nok ei flott fotorekke, og velvalgte ord fra deg - til inspirasjon og ettertanke.. Vakkert!!!
Fortsatt god sommer til deg og dine

aase sa...

Et utrolig nydelig innlegg igjen!! melonbildet........beautiful!!

My home is my Castle sa...

Nydelige bilder......

Klem,Kari

GundaM sa...

Så vakkert så vakkert, skjønner dere har hatt det flott der dere har vært;)

Hvis man virkelig elsker naturen, kan man se skjønnhet overalt var det engang en unik mann engang for lenge,lenge siden sa...

Ha fine sommerdager videre,)

Unknown sa...

Nydelig innlegg og vakre bilder!

Ha en flott dag:)
Klem Linda

miss marple sa...

Vakkert...som alltid;)

h.espe sa...

Så fantastiske bilder og herlige ord - flott innlegg!!!!

Kos deg videre i sommeren :o)

Klem fra Hildegunn

Min Verden sa...

Du tar så vakre bilder og setter nydelige bilder til. Det er blitt en ordentlig poesi blogg. Koselig hver eneste gang. Hanne

Randi sa...

Nydelig Mia...helt nydelig!!

ESMERALDAS HJERTE sa...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!:):) Takk herlige venn:)Og gooo sommer...

Beate sa...

Nydelige bilder. Du er så god å kombinere tekst og bilder!

Min Verden sa...

Takk. Ja - på besøk til Janneke og familie. Morsomt at det faktisk går an å få nære venner her i denne rare verdenen. Hanne