tirsdag 7. juli 2009

…å se framover…

hawaii4

..”å se framover er å forestille seg de bildene du senere i livet skal kunne fotografere…de bildene du en dag, med sitrende hud, et opprømt smil og øyne som skinnende juveler, kan legge utover bordet - som en evigvarende etterlønn for strevet, for risikoen og tvilen..

utedo

..bildene du ser fram til..som du kan se tilbake på..eller ser omkring deg, fordi du får oppleve det all den tid du har igjen på jorden..” 

..sitat Hans Christian Medlien fra den vakre boka “Prikken” som du kan kjøpe her

seter

“..stikker på ferie”…plutselig tilbake…sitat miamor

12 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

Goood tur! kos deg! Send sms! Og du, neste gang er det din tur! Er du klar i september?

Min Verden sa...

God ferie :)

Nunne sa...

Artige bilder!
Ha god ferie, Miamor!

Klemmmmzzzz..

Ramme Alvor sa...

Må du kosa deg på ferie, og ta med kamera, det er usigeleg vakkert det du viser oss. Eit hav av fargar..frodig..og ettertenksomt.

Her er det litt at før ferien er over oss :)

Klem!

Unknown sa...

Bare veldig vakkert, Miamora!
Pakke seg sammen og kos deg på ferie ~ ta noen vakre bilder....!
Nanniklem ~

Kort og Søm sa...

Så fine bilder!!
God sommer,
Fredrikke :o)

JULIEK sa...

Nydelige bilder du. Kos deg på ferie, jeg reiser snart jeg også. Blir godt : )

Randi sa...

Kos deg med sommer og ferie Mia mor.

Har noen dager igjen av denne ferie perioden.Til neste uke starter jeg rolig med 2 arbeidsdager og jobb helg....men da er det slutt...da er det full fart fram til avreise til Rhodos og to avslappende uker i luksuriøse omgivelser...herlig!!

Klem fra meg

annegrete sa...

Jeg tror ikke jeg har vært inne på bloggen din før, men her var det godt å være. Så nydelige bilder- og vakre ord du deler! Jeg ble jo helt i hvilemodus av å være her....fint! Kos deg med ferie. Tenker øynene dine finner skatter hvor enn du er. :)

Beate sa...

God ferie! Gleder meg til å se hva du har å vise fram neste gang :)

Refleksjon på livsvegen sa...

God ferie!
Kos deg masse........... ;-)

☆Therese sa...

Først må jeg få si; du tar så mange skjønne bilder!!! Jeg bare nyter !

Kos deg på ferie :o)
Klem