fredag 11. september 2009

…visdom på musevis….

snella5

..”du tenker aldri på dagen i morgen du,…likevel er du glad bestandig”, sa morten skogmus til klatremus..”jeg spiller og synger jeg”, sa klatremus….”man kan ikke leve av det”, sa morten skogmus...”man kan ikke dø av det heller”…svarte klatremus……

..fra hakkebakkeskogen av torbjørn egner…

..vidomsord fra en liten mus til deg..med ønske om at du lager deg ei god helg…trallalallala…for vi lager dagene selv…

..denne gutten traller også en kveldssang….nyt den..

4 kommentarer:

Josefine sa...

Litt filosofi fra Hakkebakkeskogen er ikke dumt:))) GOD HELG

miss marple sa...

....GULLkorna hagler her inne,jo...
Skal lage meg ei skikkelig god helg,pass på å gjør det samme...;-)

Dans på roser... sa...

Fine musesitat. Det må jeg bare si, altså;)

Denna gutten kan å synge, ja. Derom er det ingen tvil. Mmmmmmmmmm.... elsker stemmen!

Unknown sa...

Ahhhh! Herlig med Hakkebakkeskogen...
...nå flyver jeg med paraplyen min, den seiler avsted som en flymaskin, og fuglene synger og jeg må le...hurra-hurra, nå flyr jeg avsted....
Helgen er definitivt god, roooolig, sjø og land, nanni nyyyter....
Myspysklem!