mandag 16. november 2009

…olala..my dreams come true….

MARIT MIDT I ØYET

…tenkte jeg da jeg leste VG i dag…( kun fordi jeg kjedet meg på flyplassen)…” flyreiser kan gi større pupper”..konstanterer en liten artikkel på side 23 i dagens VG….dama sperret straks øynene opp..og tenkte i sitt stille sinn…da er det iallefall håp om at jeg , som har klippekort både hos SAS og Norwegian kan stille blandt de utvalgte denne gangen…

..men det var ikke trykkabin eller lignende faktorer som kunne være redningen viste det seg til min stooore skuffelse…(noen fordeler kunne jeg jo ha med all denne reisinga tenkte jeg).... saken var den at fra Finland kommer det nemlig tilbud om at du kan  veksle inn dine bonus-poeng hos landets mest berømte plastiske kirurg å få ny finere kropp…men etter 15 år som sykepleier innen plastisk-kirurgi, og stor skepsis til hva de bedriver…økte skepsissen og håpet dalte……for det viste seg å koste mange timer i flysetet…tilsvarende 3 180 000 bonuspoeng for større pupper…så etter 404 turer sånn ca.tur-retur Hong Kong kan du samle opp nok poeng….såååå om å gjøre er det ikke…..

10 kommentarer:

moa sa...

hihi...

&

hihihi...

Refleksjon på livsvegen sa...

Du altså...
Tenkte på deg i dag...
Vonar du har hatt fin helg..
Nattaklem frå meg

Dans på roser... sa...

hahaa....
Du får liksom sagt det!
Hva koster oppstramming, da?
Like dyrt?
Kunne vært noe for meg....;)

Jannicke sa...

Haha,
ja hadde vi kunne fått større pupper ved hjelp av trykket i flyene - så skulle jeg gjerne flydd både titt og ofte!
Dette er en typisk VG historie :
For godt til å være sant!!
Haha..
Ha en fin dag!
Ps : Knallstilig bilde!
J.

Randi sa...

hihihihi....omm det hadde vært så enkelt skulle jeg flydd jeg også..om det så bare var større pupper;-))

Håper du har det fint der du er.
klem

Tante Mimmi sa...

Høyrte den der! Tenkte i mitt stille sinn...ja..e det mulig?
1 april???? ...nei!
Kanskje andre draumar heller kan gå i oppfylling!!
Klem klem

Anne sa...

He he, ja den så jeg også gitt!!!
Så lenge de sitter forran!!! er det greit nok!!

Eirin Bjørnstad sa...

He he he.
Der fikk du meg til å le, igjen. ;-)
-Eirin

Ramme Alvor sa...

Store fordeler kan ofte vise seg å verte enorme ulemper...eller bakdelar som me sa i gamledaga...akkurat korleis veit eg ikkje men eg trur at tyngdekrafta gange tid har noko å seie i denne samanhengen...

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er