onsdag 24. februar 2010

..blått blikk…

vadu

..va du drøm? va du te?

..va du hud? va du blo?

..eg kan hørra deg le..

..eg kan huska eg lo..

..kom te hud..kom te sinn i fra alt så e grått..

..eg ska stryga ditt kinn..gjørra blikket ditt blått..

utdrag fra teksten tir n á noir av kolbein falkeid

..pianospill i en sen kveldsstund…da er det er snakk om å kose seg...to notehefter med sanger av vamp havnet på pulten min på jobb i dag...takk frank..ny venn med felles interesse i å sitere vamptekster i tide og utide…

12 kommentarer:

miss marple sa...

...mmm..hærlig tekst..hærlig bilde..godt å komme inn her å slappe av litt...har nettopp gått
4x10 km stafett og føler meg helt på felgen nå...spesielt etter 4.etappe..tihi;-)

Som mine dager er sa...

Ta imot alle nye venner med åpne armer. Hver og en av dine venner vil representere noe spesielt - de kan alle spille på ulike strenger sammen med deg.

Godklem i natta.

Marit

Beate sa...

Så vakkert!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg..
Nattaklem :-)

Lene Megan sa...

Smukt!

Anne sa...

Som sukker, både på bilde og i ord.

Kloke kvinne og hærlige kvinne :-)

Ramme Alvor sa...

Ja, vart..og vakkert :)

LR Photography sa...

I like the photo, for the poem I need a translator.

Hege sa...

Nydelig bilde og nydelig tekst! (dette har jeg skrevet før her inne mener jeg... hehe!)

Vamp er en av mine favoritter også!

FO - 2 sa...

VAKKERT!!! :)

Unknown sa...

Nydelige bilder, og nydelig tekst...jeg elsker den sangen...og du har en vakker blogg!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk