søndag 14. mars 2010

..dream on..

dream1

"..those who lose dreaming are lost.."

7 kommentarer:

Eirin sa...

En riktig sommerfuggel i vinterland, det der. ;-)
Og du har helt rett, uten drømmer er man fortapt.
Søndagsklem fra meg.

Ramme alvor sa...

tja, han der er nok lost uansett...om det var i dag han sat i sola og meska seg? Konservartiv? Eg? Aldri! :)

Eg kjem te bydn når da har slutta å rasa...so da vert vel te våren tenkjer eg...mai? :)

Klem!

Vibeke sa...

nydelig bilde miamoren og for noen fantastisk vakre puter under her!

håper solen skinner på deg også,
klemmeklem

sigrid sa...

Ja, vi treng draumen...
Snøa ca.35cm her i dag, og no snør det meir..

Anne sa...

Du har så rett, uten drømmene vår er vi absolutt ingenting :-)

Hege sa...

Sommerfugler er så vakre! Jeg kom over et bilde av en sommerfugl i fra påska 2002 tidligere i uka. Den satt fra i klisteret på skiene mine...

Flott bilde!

Ida sa...

Så sant, så sant.
I drømmeland kan man oppnå mye...
Vakkert illustrert. :)