søndag 14. mars 2010

..dream on..

dream1

"..those who lose dreaming are lost.."

7 kommentarer:

Eirin Bjørnstad sa...

En riktig sommerfuggel i vinterland, det der. ;-)
Og du har helt rett, uten drømmer er man fortapt.
Søndagsklem fra meg.

Ramme Alvor sa...

tja, han der er nok lost uansett...om det var i dag han sat i sola og meska seg? Konservartiv? Eg? Aldri! :)

Eg kjem te bydn når da har slutta å rasa...so da vert vel te våren tenkjer eg...mai? :)

Klem!

Vibeke sa...

nydelig bilde miamoren og for noen fantastisk vakre puter under her!

håper solen skinner på deg også,
klemmeklem

Refleksjon på livsvegen sa...

Ja, vi treng draumen...
Snøa ca.35cm her i dag, og no snør det meir..

Anne sa...

Du har så rett, uten drømmene vår er vi absolutt ingenting :-)

Hege sa...

Sommerfugler er så vakre! Jeg kom over et bilde av en sommerfugl i fra påska 2002 tidligere i uka. Den satt fra i klisteret på skiene mine...

Flott bilde!

FO - 2 sa...

Så sant, så sant.
I drømmeland kan man oppnå mye...
Vakkert illustrert. :)