lørdag 15. januar 2011

…feire…

feire

…har feiret livet mange ganger her på bloggen min disse årene den har eksistert….nå runder antall besøkende snart 100 000…og tenkte derfor at jeg skulle trekke ut en vinner som får noe som denne dama har laget sjøl…nei du kan ikke vinne rotet i sysakene mine…

.. dere som kommenterer på dette innlegget er med i trekninga….dette gjelder også via facebook..

..soon to celebrate visitor number 100 000 on my blog…I will celebrate so if you comment this article…you can win something miamor has made…not my mess…just something else….

..picture from mandalieu la- napoule..france…celebrating the 15.of July..

13 kommentarer:

xF-iv sa...

Gratulerer Miamor.... Dette er rett og slett imponerende

Anonym sa...

Oioi... Best å si noen velvalgte ord litt fort her...;)

Anonym sa...

Så kjekt Marit - så mye flott som du lager, er det vel bare å krysse fingrene og håpe å bli uttrekt som den heldige vinner.. Håper alt er bare bra med deg og dine. Hadde vært kjekt å treffe deg igjen snart. klem, Karianne

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med mange besøkende!
Har vel ikke store sjansen til å bli trekt ut, men nå er jeg iallfall med!
God helg!:)

FO - 2 sa...

Så gøy! :)
Jeg vil gjerne feire sammen med deg!
KLEM.

Grete sa...

Gratulerer med antall bloggere Marit. Det fortjener du fordi bloggen din er så flott. Klem, Grete

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere!

Er med..
klem :-)

Som mine dager er sa...

Du kjære venn. Som omfavner livet og deler dine gleder med oss lesere. Du byr så uendelig mye på deg selv, og det elsker jeg. Trenger ikke gave fra deg for å si hva jeg mener ;-) Lykke til med giveaway!

Klemmesen fra Marit

LR Photography sa...

Congratulations from the Empire.

Elisabeth sa...

Oj så spennande! ;) Gratulerer med alle dei besøkande! Eg håper å kome på besøk mange gongar i framtida også! Trekning er alltid spennande... eg kryssar fingrane fore at det går min vei! :)Ha ein finfin søndag!

Lasse sa...

Gratulerar Miamor!! Det var inte dåligt, men du har en underbar blogg med fina bilder - och - dessutom underfundiga och fina texter som väl passar med bilderna !
Lev väl!

Asbjørn S. sa...

Er inne på bloggen din for å få være med på trekningen...
Bare 227 hit igjen for du an sprette champagnen !

Tove sa...

Klart eg er med og feirar!!! Gratulerer så mykje med besøkstala!