søndag 16. januar 2011

…the winner takes it all…

ppe

..min gode kollega og mentor på jobb Benedikte var  vinneren da telleren på bloggen min rundet 100 000 i dag…..gratulerer min venn….har lovet henne å være med å påvirke premien selv..og siden damen bygger nytt hus..er det jo mye man kan trenge….malt collage på veggen eller nye puter i sofaen….fritt fram….

Counter_100000

..my good collega Benedikte was the winner today when the counter on my blog turned to 100 000..congratulations…and since she is building a new house..I guess she has a lot of needs….

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Gratulerer med så mange besøk. Jeg fikk ikke med meg innlegget i går, så jeg mistet muligheten, men gratulerer til den heldige vinneren.
Ha en riktig fin uke
Klem
Randi
ps. Nå snør det her...."Det er om natten det sner. Stille skjer det fra store trær..." Et av mine favoritt dikt :)

Lasse sa...

Gratulerar till Benedikte! Och såklart stort grattis till dig som har så många besökare !