søndag 4. desember 2011

“en tillåten u-sving”

rundemanen

“tag en tillåten u-sving”..gaulet den svenske gps-stemmen da vi kjørte rundt en sommer hos “söta bror”..

ulriken

tenkte på u-svingene i lange tankrekker i dag på tur mellom melisdekte snøtopper

ulriken2når vi blir fartsblinde fordi livet ruller så fort avgårde..
er det mulig å ta en “tillåten u-sving”..

ulriken3u-en er alfabetets mest kreativt stimulerende bokstav..
den snur 180 grader..og gir oss mulighet til å gjøre en “kU”-vending..
når som helst når det går for fort..stoppe opp og tenke på om vi er på rett spor..ha ei fin U-ke..

inspirert av u9verset for undring og fantasi

 

3 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

likar tankerekka di...

Adventsklem :-)

"Romfortrivsel" sa...

Flott refleksjon!
Tenk at det er kommet melisdryss i Bergen. Her er det ennå tørt, men gradestokken er nærme null, så litt nedbør nå, så har vi også snøen....

Anne sa...

At du ikke tok med det grønne skiltet til meg da, sukk og stønn... så lekkert i fargen som det var :-)

Lite lekkert er at du svippa innom hos oss og jeg ikke var tilstede :-((( gusj så lei meg jeg ble når jeg hørte det da Marit. Men håper nå en dag igjen ja :-))

Fin fin ukestart til deg vennen.