mandag 5. desember 2011

er det mulig?

mulig2

nei..ikke sånn “ er det muuulig”???..
mens du himler med øynene i fortvilelse over at noen kan tro, tenke eller mene noe som du synes er aldeles forkastelig.

nei ..ikke sånn
men sånn; “ja..det meste er vel i grunnen mulig”..
prøver å la være å bruke u-en foran dette ordet..
prøver å sprenge noen grenser..la livet lære meg nye danser..
med vilje er det meste mulig og med nye briller ..
med nye måter å se utfordringer og muligheter på..

er det meste mulig....

mulig-inspirasjon fant jeg her en dag i veien..
noen med sansen for det vakre hadde laget dette kunstverket i steinene jeg gikk på i “bersvendveita”..i sentrum av vakre trondheim

3 kommentarer:

ide-puffen sa...

Gode ord!
Alt er mulig bare man fjerner det umulige! Det tror jeg på.

God natt
Randi

Anne sa...

Se mulighetene og ikke begrensningene. Det tror jeg på.

:-)

Anonym sa...

Deilig å finne slike ord på den veien man går... Kult bilde!