tirsdag 10. juni 2008

Containergirl :)

Nei da. slapp av! Jeg har ikke tenkt å gå GundaM i næringa med å bli containergirl på heltid!!
Det er bare det at på fredag har vi leid en stoor container sammen med noen naboer, og da er det en sjanse for at det kan bli orden på litt av hvert i heimen!!!

Prøver å rydde litt denne uka, og skal gjøre en del forandringer når det gjelder romfordeling , spesiellt soverom her i huset! Miamor ser for seg at det kan bli romantisk soverom inne hos meg og miamormannen, Uten kontorpult og stygge , nedstøvete bokhyller.
Gleder meg!!!

Så nå går sofaen som vi engang arvet av snille venner (som de før det igjen hadde arvet av en enda snillere tante) Kommer kanskje tilbake med bilder når alt er på plass en gang etter helga!!

Gleder meg over å være hjemme denne uka! I dag har forresten Malene-jenta mi 15 årsdag!! Hurra for deg vennen!!!

16 kommentarer:

MeyBiMe sa...

Gratulerer med dagen til Malene!!!!!
tiden går fort.....
Så heldig du er som har bestilt deg en kontainer...det skulle jeg også ha hatt!!!!!!
Her er også masse møbler og stesj som skulle ha vært et helt annet sted enn her i huset!!!
Ha en fin bursdag-dag!!!!

Anna Lisa sa...

Hei vennen!!
TAkk for kommentar eg fikk nettopp...Satt akkurat og skrev eit nytt innlegg i bloggen...Så kjik innom når du har tida:)

Ellers skjer lite her ja...rolig og stille...Men tror kansje noke kan sje i natt eller i løpet av morgondagen...men tørr nesten ikkje å håpe...

Gratulerer med dagen til jenta di!!
Den 15 juni fyller Tuva mi 3 år, og den 16 juni blir mi elste jenta ho Anika 15 år:)
Og den 17 juni feirar vi Islands nasjnaldag!! Masse spennande dagar framover:)
Klem til deg!!

Fjordheim sa...

Lykke til med oppryddingen. Kunne visst trenge det her også.
Mange ting som skulle vært ute av huset.
Gratulerer med bursdagen til Malene. Ha en flott feiring.
Og en flott uke :)

irina sa...

Heisann !!

fikk besøk av Elisabeth i går...hyggelig !!!

Når er du oppover igjen ?

Gratulere med datter og rydding.

GundaM sa...

Hihi, så flott da;)
Men du, husk å slapp litt av og da innimellom. Viktig det og( og det sier jeg...)

Skal bli spennende å se resultatet om du leger det ut.

Nilla sa...

Takk for sist!!!

Lykke til med rydding:)

Skal starte med oppussing av "gammelhuset" mitt denne uka jeg. Kan ikke helt si at jeg gleder meg..... men det må til.

Ha en fortsatt fin kveld.

Solveig sa...

Lykke til med container"kjør", og gratulerer til 15 åringen:)

Nilla sa...

Storvika ja:)

Men nå er det IKKE vær til det.
7 grader og vannrett regn.
Typisk, nå som jeg har handlet masse uteplanter....

Men optimist som jeg er så blir det nok bedre i morgen:)

FO - 2 sa...

Det er deilig med en opprydning! En ny start.... Romatisk! Så herlig da! Du får sende containeren nordover etterpå.... Hehe. ;)
Gratulerer med overstått til jenta di! :)

Elisabeth sa...

Alltid godt å få ryddet litt. Lykke til med det og gratulerer med 15 åringen!

Takk for titten

Anne sa...

Hei snuppa.

Ser du er i ferd med en alvorlig rydde sjau !! Ja, egentlig kaster en så alt for lite. Har loftet fullt jeg også, av alskens en samler på fra fortiden. Tror en virkelig en skal få bruk for alt igjen eller ??? snakker med meg selv her jeg sitter nå, skravler ivei... russelua f.eks., den ligger nå der... hva skal en med den igjen da.... og den gamle kasettspilleren... klart var den topp tildig på 80 tallet, men NÅ??? babyklær, gammelt skiutstyr, lp plater, kassvis med lego... bare for å nevne litt...

Jøjje, meg blir helt svett bare ved tanken !! og hvorfor er menn sånn "kjekt å ha" typer???

Som (delvis) gammel avdanka håndballspilller har mannen utslitt trenigstøy til å male alle hu i hele bygda!!! Men å kaste ??? NEI DU!!! -Kjekt å ha!!!
F... skulle tro han skal forsyne hele Polen med arbeidstøy !!

mye syt og bersel ble fra meg nå, men blid som en lerke egentlig.

Lykke til med rydding, og "smi mens jernet er varmt" !! sier nå jeg.

Anna Lisa sa...

Er det full ryddesjau ennå?
Ser deg for meg i farta..hehe...
Ja det er kjekt å kunne rydde sikkelig unna, og få det i orden.

Ellers...bare stille her..
Ha en fin dag!!
Klem

Magdalena sa...

gratulerer med dagne! har en med samme navn--- godt å få rydda skikkelig! leiger man container blir det rydda med HARD hånd, må til i blant....

Som mine dager er sa...

Artig at du ble fornøyd med soverommet. Det er så gøy å gjøre en liten innsats og sette seg ned i etterkant og være SÅ fornøyd. Håper du får sove godt i natt. Blogg noen bilder da - så får vi se resultatet.

Hvordan ble Trondheimsturen forresten? Du kosa deg vel ... ?

Klem.

krinkelkroken sa...

Det er jo så godt med en skikkelig opprydning, trengs virkelig innimellom! vi er så ofte på gjennvinningen med boss at de som jobber der hilser på oss når vi treffer de på senteret;)

Grattis med dagen til Malene:)

Vi sees vel på tirsdag på sommerfesten ;)

Husk å vise bilder:)

Karna sa...

Skulle absolutt hatt en container jeg også, samler seg opp...kanskje jeg venter til vi nærmer oss en ferdig terasse....hvis det skjer...koster jo flesk....

Ha en fin helg, vi er lovet litt sommer igjen heldigvis!