lørdag 14. juni 2008

Ramme alvor....

Så bra at ikke ALT ligger lagret på terassen og skal kastes....Fant disse rammene i skuffa, og gjenbruk er jo tingen... Et tynt strøk hvitmaling, så de ser litt slitte ut, passer nok bra inn i det NYE soverommet vårt :)

Har vært inne for å sjekke bilder på nettet. Har printa ut noen på fotopapir, og skal bruke noe fint papir jeg har kjøpt på Norway Design til å ha i ramma utenpå bildet...

Begynte å drømme i våken tilstand i natt om hvordan jeg skulle ha det her inne, og fant plutselig ut at jeg hadde kasta ei ramme som jeg kunne får bruk for...
Fant den ikke da jeg skulle lete, men må følge med før alt havner i containeren , så jeg kan redde den fra den visse død..

Har vel ikke fortalt historien om da vi flytta hit for 7 år siden... Miamormannen måtte dra til Fretex for å kjøpe tilbake ei gardin jeg hadde kasta....Støtt en god sak sier jeg...Frelse og suppe er bra saker!!!


Bilder funnet på flotte sider på nettet og printet ut på fotopapir! Mye lekkert å finne....Hva som skal opp på veggen, ja DET blir valgets kvaler...

7 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Dette blir supert. Kjempesmart med både gjenbruk og "låne" bilder. Det har jeg også gjort:)

Har akkurat lagt igjen kommentar til deg på forrige innlegg.

Ha en flott lørdagskveld. Jeg og mannen legger nytt gulv i båten, og jobber på spreng for å få den på vannet:)

Gamlå sa...

Så flink du er. Enig litt maling og rammer blir som nye.
Likte historien din om gardinen som måtte kjøpes inn igjen leeeeeer.
Ha en fin kveld.
Gamlå

tinemor sa...

Spennende og miljøvennlig med gjenbruk!!
Måtte le av historien din om den gardina... ;-)
Bra han fant den igjen da. Og støttet i tillegg en god sak ;-)
Spennende å se bildene dine ferdig.
Fortsatt god helg!

Ann Helen sa...

Hihi, gjenbruk er alltid bra;) Så smart å printe ut bilder fra nett på fotopapir!

Fortsatt god helg:)

Som mine dager er sa...

Veldig kreativt gjort. Dette var jo til inspirasjon. Må bare få kjøpt meg foto-printer først ;-) Smart å kunne bytte ut et bilde når man blir lei. Også er det jo fort gjort og nesten gratis.

Ha en fin kveld. Klem.

FO - 2 sa...

De bildene er bare SÅ flotte! Supert med rammene dine på!
FINT!
Må si at du flink til å støtte Fretex ja.... ;)
På en meget sjarmerende måte. Hehe.
Fin søndag til deg.

GundaM sa...

Skal bli spennende å se ja;) og Miamormannen er jo bare helt skjønn da der han løper og kjøper gardiner;) Det er gjenbruk ja og alt for en god sak!

Ha en flott uke der ute. Ser ut til at jeg avventer innlegget mitt, er enda ikke kommet til meg selv etter festen igår...At en aldri lærer du....Blir nok tidligkveld her ja;)