onsdag 30. juli 2008

En TRAGISK hagevandring...

DSC_0577

Dette tragiske synet møtte oss da vi kom hjem fra ferie i går kveld!! Det var den nyyydlige julerosen min som jeg drassa med meg fra Stavanger og hjem i vår engang....ja..ja...begraves i hagen med håp om en oppstandelse engang  :)

DSC_0575

Lavendel...sukk..du som skulle dufte foutgangsdøra så gjestene skulle føle seg velkomne....må nok satse på å ta over den rollen selv.....DSC_0579Men det er alltid NOE å glede seg over:-

Solbær fra egen "hage" for første gang :)

Spørs om det  er vits i å sylte denne lille starten av en avling, men moro er det...

Og hva er vel bedre trøst mot visne planter enn GUNDA M sitt tips om å plassere drivved i pottene istedet....

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Trøst deg med solbærene du hehe..
Kan ikke tenke meg noe mer kos enn å gå å plukke solbær og bare putte i munnen... Nam nam ;)

Jorunn sa...

Uff da! Du får nok avtale med en nabo neste gang om vanning ;0)

Haust sa...

Huffda! Solbæra såg i alle fall spreke og freistande ut! Hm, kanskje eg må gjere alvor av planene om å skaffe ei solbærbuske eg òg...

Ha ein fin ettermiddag!

Mitt hvite hus sa...

Oj da, ikke kjekt å komme hjem til dette nei. Når en har lagt ned mye arbeid før en reiser. Godt at solbærene har overlevd!
Du får snakke godt til naboen neste gang slik at dere kan hjelpe hverandre med vanning.=)
ha en fin kveld.
Trøste klem fra meg:=)