onsdag 30. juli 2008

Nei og nei, kor nett...

Over og ut med plastposen, men disse handlenettene som jeg kjøpte på ferieturen var litt kjedlige...

Kids har salg på ALT omtrent, og jeg er nok ikke den første som løper og kjøper, men i dag tenkte jeg de kanskje kunne ha noe som jeg kunne sy handlenett av...

Yess, det sto dukene rett foran nesa på meg, og minus 70% skremmer ikke meg..., så i kveld ble det et handlenett! Vet ikke om fasongen er den rette, men sånt no pleier å bli justert etter hvert..Hvis det blir flere av dem da..!

DSC_0594

Mye rart har jeg funnet i fjæra i sommer! Blant annet denne rustne dingsbomsen! Sammen med små "juletrelysestaker" som jeg fant i en brukthandel i Trondheim, ble den til en liten rustikk lysestake  :)

DSC_0585

Ønsker dere alle gode dager fremover, og CARPE DIEM!

Husk at hver dag er en skjelden gave :) Har stadig små familiesamlinger der vi ( helst jeg og miamormannen) prøver å minne oss om at hver dag er en gave, og vi kan selv bestemme hva vi vil gjøre ut av den! Elias på 7 år har fått med seg hva det betyr å være POSITIV nå, og da er jo et delmål nådd!!! 

14 kommentarer:

Torunn sa...

Da får jeg vel avlegge Hellstarnda et besøk :-). Var vel ikke overvettes interessert i drivved når jeg som 19 åring flyttet, så på det feltet må jeg nok gjøre meg kjent på nytt!

Flott nett du har sydd! Ser det er flere og flere som bruker det nå. Nostalgi det også. Mormor brukte alltid handlenett...Husker det så godt. Det var rødt .-)

Klem

Anna Lisa sa...

Så fint handlenett!!
Og lysestaken du har laga ifrå ein rustikk dingsaboms var genial!! Må sei eg er imponert over din kreativitet.Du er så flink!!!
Håpar du har det fint, og nyter sol og sommar fortsatt. I dag vart det torden og lyn her så det vart litt kjøligare i været....men eg håpar på sol og varme igjen imorgå...Lov å håpe..vil liksom ikkje slippe taket på sommaren heilt ennå, sjølv om det har vore slitsomt varmt i det siste.

Og du, Grethe er ei herleg dame du hadde likt å prate med. Skrev til Nunne at når vi møtes i Volda/Ørsta neste gang da besøker vi Grethe og får garantert god kopp kaffi :)
Vi snakkast min venn!!
Klem

Som mine dager er sa...

Hei

Handlenettet ble vakkert, kjære du. Du kan med stolthet bære den over armen og vite at ingen andre har maken.

Lekker lysestake ble det også. Du er så kreativ at jeg blir rent inspirert av deg her jeg sitter.

August er en fin tid til Trondheimsbesøk. Bare sprutregn og orkan kan forhindre oss i å bruke uteplassen ;-)

Ha en finfin kveld.

h.espe sa...

Næh, så flott handlenett!! Virkelig herlig. Selv har jeg handlenett fra Harrods, som jeg bruker "støtt og stadig". Kan ikke unvære det..!!

Ja, ta en tur til kolonihagen du, så skal jeg servere deg et glass vin, som du kan nyte under skyggen fra epletreet - det hadde vært kos...

Nattinatt fra meg!!

Krusedull sa...

Voldsomt nett nett da!!! Kjempefint! er i gang med lignende selv, men hva er den stilige aplikasjonen/bildet? Hvordan har du fått til det? : ) beundrer

Tante Mimmi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
moa sa...

hei miamor :0)
..jeg kjøpte 2 stykker,og mixer de sammen med gamle trestolene...må spare en stund til før det evt blir flere..
kjempenusselig nett,jeg likte det- blir glad av prikker..
ha en god natt!

Tante Mimmi sa...

*smiiil*
Ikkje nok med at eg har handlenett, men eg fekk ein ung kar på butikken til å bæra alle netta ut til bilen! Eg yppa meg og sa at dei som handlar for over 1000 kr burde fått hjelp med å bæra dei ut! Stakkar fyren tok meg på alvor! (Besøk i vente altså!..)
-Sova godt då Miamor!
Eg er her aleine med bøttebaletten, så at eg er vaken no er jo berre tull og tøys! men ...samtidig deiligt!i kveld vertfall!;) natta

Mitt hvite hus sa...

Så fint det handlenettet ditt ble da:=) Tror ingen har make som deg:=)
Kjempestilig det ble med lys på dingsen du fant i fjæra. Artig på funn altså:=)

Nyt dagen selv om det er grått her i vest i dag:=)
Klem

Krusedull sa...

Tysen, tusen takk for god beskrivelse! Så lurt! Det skal jeg prøve, ble så inspirert! Ønsker deg gode sommerdager! : )

Som mine dager er sa...

JAAA.... du er hjertelig velkommen. Og jeg har jo så lyst til å se den filmen. Med helten min i hovedrollen.

Jeg smiler jeg også. Hadde vært gøy å kunne prate og prate til langt uti nattetimene igjen. Det åpner seg helt sikkert en ny mulighet utpå høsten. Det er bare å holde kontakten!

Stor klem igjen.

Min Verden sa...

Det var utrolig trist med de visne blomstene. Håper du finner noen gode erstatninger. Jeg har også tatt knekken på min julerose, men miner full av grønske. Jeg tror jeg har greid å drukne den! Handlenettet var kjempefint. Hanne

Haust sa...

Dei vart kjempefine, både handlenettet og lysestaken! :D

♥bagatellar♥ sa...

Lite sufring på meg for tida, og hadde no planar om å sende deg oppskrift på nett, men jammen har du klart å fiksa det sjølv:-D Kjempefint vart det. Det gjeld å ha augene med seg og plukke opp stoff i form av dukar og gardiner på salg, så kan det bli div anna nyttig av dei;-)