fredag 1. august 2008

Ikke sett deg på denne puta......

DSC_0601

Skummel pute å sette seg på denne nye sommerputa mi.... Kan riskikere å få et bistikk... Bildet er printet ut og strøket på linputa som er sydd..Er for lite insekt rundt her, så jeg måtte lage noen..he..he. :) Har blitt så inspirert av alle bloggere som har laget seg uterom, så i dag tok vi fram restene av en gammel sofa, kjøpte stor parasoll , og uterommet begynner å ta form... Herlig med sommer, og gleder meg til å sitte ute i kveld med tente lys og Miamormannen ved siden av meg! Denne helga skal være laaang, mandag er ferien over....men sommeren skal fremdeles nytes til langt utpå høsten..

21 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Du er så flink til å sy! Skal vi se ... jeg trenger tre avlange puter med trykk av sjell og sand... en firkantet blomstrende duk ... og tre kjempestore putetrekk til slutt. You fix ?!?!?

He he ... Jeg får vel bare sette meg ned sjøl tror jeg. Hente fram mammas gamle symaskin og gyve løs.

Er det ikke deilig å bli inspirert av alle som blogger? Så har du selv et flott uterom på 1-2-3. Det kan gjøres veldig billig nemlig.

Håper været holder i helgen slik at vi kan sitte leeeenge ute og nyte sommerkvelden i lys-og-lykt stemning.

Kos deg masse og hils miamormannen.
Varm klem herfra.

Berit T sa...

Så flott!!!!! Her er iallfall innsekter, spesielt veps, som er så hissig og kommer som et prosjektil... vill oppstandelse... jeg liker ikke de vesnene der!!

Tøff stake, og kan ane hvem du har vært ilag med!!
Håper helga blir flott slik at du får nyte resten av ferien din utomhus!!
Sommerklen herfra.

Mitt hvite hus sa...

Så flink du er!!! Den var artig og fin .Selv om jeg hater vepser som surrer rudnt oss hele tiden nå.=)

Jeg får så lyst til å sy litt, så når jeg har fått kjøpt inn litt stoffer og varmen gir seg så kanksje jeg tør å prøve også:=)

ha en fin helg. Klem Kerstin

@__EY__ sa...

Heisan,

puta ble kjempekul,
har lyst å prøve
selv jeg...

Au revoir : )

Tone sa...

Så flittig du er då!
Og i denne varmen.
Puta var fin den.

Min Verden sa...

Fin pute :) Hanne

Mitt hvite hus sa...

Hei igjen. Gleder meg til Stoff & stil kommer. Da kan jeg finne stoffer der kamskje:=) Takk for tipset, det hadde ikke jeg fått med meg:=)
Ha en fin helg:=)
Klem

Kort og Søm sa...

Det var en morsom ide med den puten. Jeg er ikke spesielt data kyndig, så jeg har et lite spørsmål; Kan man printe ut slike bilder man tar på stoff med en hvilken som helst skriver?? :o)

Kort og Søm sa...

Takk for svaret :o)
God helg til deg også!kvbwm

Kort og Søm sa...

Se bort i fra de siste bokstavene...:o)

GundaM sa...

Heia der.

Så produktiv du har vært da og så flott det blir!!! Kjempe og de stakene under her sammen med driv veden...

Selv driver ejg og rydder litt i bloggen, ble litt rotat sjø.

Straks er det reker og vin på verandaen. Skal bli deilig!

ha ei fin fin helg videre marit og så er det jobb igjen på mandagen!

Unknown sa...

Självklart kan jag öppna för dig!! =) Ring ett par dagar innan bara så att jag säkert är hemma! Ha en trevlig helg! kramar Malin

☆Therese sa...

Stilig pute :o)

joanna sa...

Kjempe fin pute du er så flink atte :O)

GundaM sa...

Inne og kikker etter nytt vet du ;0)

jeg driver å prøver meg på denne nye worlden men jeg får ikke forandret på teksten..Ser du har fått til det..Hm, det blir vel om jeg kjemper lit mere.

Fortsatt god søndag Marit!

Huset på toppen sa...

Kjempefin pute du har laget, og det handle-nettet og!! Mye finere å kunne handle å legge varene ned i et så fint nett!! Dette inspirerer til å sy et selv:-)

Ønsker deg en fin kveld!!

joanna sa...

Ja Flø ligger i Ulsteinvik ca 20 min frå Volda. Etter at Eiksunsambandet kom er det ein kort liten tur :O)

Min Verden sa...

Venter en award på bloggen min :) Hanne

Som mine dager er sa...

Håper du har kost deg på Kino. I morgen kveld er det nemlig min tur. Da skal hele "family'n" se filmen. Oh som jeg gleder meg.

Har jeg noe å se frem til?! Likte du den?

Klem fra Marit

Nunne sa...

Artig pute...og mange artige innlegg har du hatt den siste tida. Jeg har bare skumlest blogger den siste tida og sant og si ikke lagt igjen så mange spor. Men nå måtte jeg...
Har vært på besøk i Vikveien i helga,og levert tilbake et barnebarn jeg har lånt ei hel uke. Og på heimturen satt jeg faktisk og tenkte på hvilke blogger jeg skulle sjekke når jeg kom heim... :) snakk om å savne bloggverden?!!
Ønsker deg en god natt! Og god ny uke. Takk for besøk hos meg!
Blessings fra Nunne.

Bo med Lena sa...

Hei kjære Miamor.

Så godt å være tilbake. Håper du har hatt en flott sommer! Vi har kost oss veldig og etter en dyr Danmarksferie med halvdårlig vær har vi kommet til at det beste er gratis...iallefall nesten:) Vi har derfor kost oss masse ute i fjorden her med båten i strålende vær, og vært turister i eget området. En liten solfylt holme er igrunnen alt som skal til...

Klem Lena