mandag 4. august 2008

Lønnsomt kinobesøk

MammaMiaBed

Bare å komme seg på kino dere som ennå ikke har sett Mamma Mia! NYYYtelse for alle som har et blikk med sans for det estetiske.. Sjekk bare denne jernsenga med turkis maling!

Flere godbiter var det også : Gul benk på hotellet som var passe deilig, samt de blå/turkise tonene i interiøret ellers...

Når vi først er inne på godbiter...Pierce Brosnan egner seg kanskje bedre som 007, men er fin å hvile blikket på da.... Miamormannen tåler nok dette...

Meryl Streep med sine snart 60 år, er fantastisk i denne filmen syns jeg...Håper jeg er like sprek om 16 år....

Musikke ja ! hvem kan dy seg for ikke å tralle med...

Sinte blikke fra mannen på raden foran satte raskt en stopper for det.....

Det var for varmt i kinosalen , så vi ble tilbudt gratisbiletter til en annen film ....ikke dårlig... To engelske jenter ga oss deres biletter også, så nå er det duket for flere kinoopplevelser... Gleder meg!

Spørs om jeg ikke må se Mamma Mia en gang til...Denne uka kan man synge med i salen på 20.40 forestillingen.... Tror jeg satser på det..Hvem blir med????

14 kommentarer:

moa sa...

hei igjen-
takk for koselig kommentar,blir så glad når jeg hører fra deg :0)
jeg var og så MAMMA MIA forrige uke da jeg var i bergen, en nytelse av en film...så morsomt at du så den turkise senga-I love it!!! og apropos meryl streep:SÅNN vil jeg OGSÅ se ut når jeg blir 60..damen er jo bare helt rå!
ha en fin mandag :0)

My home is my Castle sa...

Jeg blir gjerne med :D
har ikke sett den enda, men SKAL se den...

Ha en fin dag

joanna sa...

Hehe..eg blir gjerne med eg ;O)

Min Verden sa...

Jeg - jeg, jeg vil være med. Så du den i natt?? Hvor er du? Hva har jeg gått glipp av? De små frøene fra deg spirer og gror og det er bitte, bitte små blomster som lukker seg når det er overskyet. Jeg tok derfor ingen bilder i dag. Forsøker igjen i morgen. Hanne

silje-sin sa...

Jeg skulle gjerne vært med!! Så filmen om lørdagen, den var jo bare herlig! Også at man kan synge med da! Så moro:) Colin Firth er min favoritt da:) Meryl streep er en nydelig dame. Ha en flott kveld! klem fra silje.

Som mine dager er sa...

JEG BLIR MED !!! Hold av billetten!

Du salige, hellige verden, jeg blir religiøs av mindre. Var og så filmen i kveld. Til tider enkel, til tider genial! Og musikken er udødelig! Vi var hele storfamilien på kinobesøk i dag: mor, far, søster m/datter og meg. Storkosa oss hele gjengen. Og vettu?! Jeg er en sånn sippagura som tørker snørr og tårer i annenhver sang. Det brast helt for meg under sangen "Slipping through my fingers". Hulk, hulk, hulk ...

Sippagurra - det er meg. Er det mulig å grine over sånt????!
Ja!

Men du verden som jeg kosa meg.

Men når var det vi skulle møtes til neste film, sa du ...?

Klem Marit

Fjordheim sa...

Ja det var mye flott interiør i den filmen. Hadde med meg min mann på den, men han hadde ikke sansen for filmen i det hele tatt. Jeg koste meg med musikken og de flotte bildene. Handlingen var nå så som så, kunne godt vært bedre.
Ja her var det også gått hart utover plantene i sommervarmen mens vi var borte.
Men vi har hatt en flott ferie og det er viktigere.
Ha en fortsatt flott sommer :)

Solveig sa...

Eg skulle gjerne ha blitt med og sett den ein gong til :)

Mitt hvite hus sa...

Ja denne skal jeg se. Jeg blir med Hehe.=)

Klem :O=)

Hemmafruns hörna sa...

Jag vill också följa med! Såg filmen igår kväll och det var länge sedan jag skrattade såå mycket! Själv blev jag mest fascinerad av alla färgglada tyger i form av lakan, dukar och kuddar etc. Kände igen Josef Franks design... och några andra svenska detaljer! Idag ska ja bara lyssna till ABBA-musik!

A home far away sa...

Åhh vad jag längtar tils premiären på Mamma Mia här i Singapore men jag måste vänta tills September!

Ha en fin dag

//Gunilla i Singapore

Huset i skogen sa...

Jeg vil gjerne være med! Spørs bare hva mannen i huset sier når jeg drar så mange mil for å gå kino...
Ha en fin dag!

Ann-Cathrin sa...

Den filmen må jeg se og!! Så flott puten din var,og handlenettet var lekkert:)

tintin sa...

Å ja jeg synes Mamma Mia var en superfin film. Har sagt klart fra til de venninnner som ikke har vært på filmen at de må gi beskjed om når de skal, for jeg vil være med, MÅ se den en gang til.
Så heldig dere var som fikk kinobilletter i bøtter og spann!!