tirsdag 5. august 2008

Oljeskift....

DSC_0668

Nei da..slapp av... Jeg er verken svart på hendene, eller lukter motor etter dette oljeskiftet! Jeg synd rett og slett ikke at flaskene jeg kjøper Olivenolje og rapsolje i , ikke alltid er så fine...så da har jeg tømt den over på disse skjønne flaskene som det opprinnelig har vært grønn te i! I et ellers så hvitt interiør, frisker de opp litt på kjøkkenbenken...

DSC_0669

Sammen med Kusmi teboksene blir det en aldri så liten glad fargeklatt...

DSC_0670

Ellers kjedlig å begynne å jobbe igjen, mye annet jeg gjerne skulle gjort! Men vet jeg har mye å være takknemlig for som er frisk til å jobbe, har hus og familie ! Wops...lett å glemme...å ta som en selvfølge  :)

 

6 kommentarer:

joanna sa...

Desse flaskene er berre heilt nydelege.. Veit kva eg skal sjå etter neste gong eg er i byen :O)

Ha ein fine kveld

Torunn sa...

Så smart!!!
:-)

Som mine dager er sa...

Marit-mia så kreativ du er. Du verden som de frisker opp. Og hvor iall verden får man kjøpt grønn te på slike dekorative flasker, mon tro? Jeg får dem bare i kjedelige avlange poser jeg.

Det er blitt så stilig her inne. Kul skrift også.

Me like.

Stor klem

Jorunn sa...

Det var en lur idè! Gjenbruk er tingen :0)

moa sa...

god kveld!
du er en smarting,genialt gjenbruk på et estetisk plan :0)
selger de flaskene i butikken jeg har en liten stilling-de er så fine og se på, og med godt innhold..Linneas Hage er butikken,den har du vel kanskje hørt om?Joda jeg har tatt utdanning som dekoratør og boligstylist, og driver eget firma sammen med en til.
ha en fortsatt fin kveld(med eller uten oljeskift:0)

Haust sa...

Supersmart! Det tipset må eg ta med meg! :)