mandag 21. juli 2008

Sommerdryss....

Små glimt fra de første to ukene av sommerferien vår!
Vakre utskjæringer på det flotte huset på vakre Raudøya! Miamormannens bestemor voks opp der ute, og der hadde vi en hel dag med fisking, grilling, leking, seiling, og andre koslige sommersysler...

Disse to flotte dyrene var det vanskelig å gå fra for noen, mens andre ikke ville ha hestelukt i bilen...Ikke alltid synkronisert denne familien...!!
Utsnitt fra en ekte friluftsentusiast...Det er ikke mine legger hvis noen ville prøve å identifisere meg....kan fortelle at mine fotballegger ikke egner seg på trykk...


Blåbærfangst fra svigermors hemmelige bærplass...
Takk til alle bloggere som det har vært
knyttet bånd til i løpet av den tiden jeg har vært på blogg....med ønske om at de
båndene
ikke ruster....men blir sterkere i løpet av høsten..
Dere har gitt meg masse inspirasjon og glede...

14 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

Nyydlege bileter!!!! Men..hemmeleg blåbærstad, neii ikkje så veldig!
Mannen fortalte at det var om å gjer å komme seg opp før miamannen`s familie! tihii! Kløppara til å plukke!!!

Tante Mimmi sa...

Tihi! okey då!
God tur! Hels henne frå meg! Skulle gjerne vore med deg til butikken! Virkar som ei utruleg dame,i morgon skal eg på posten og hente pakke frå henne som ho brått hadde fått det for seg å sende!! Jippi! (du veit ..sunnmøringar..må ikkje kaste pengar ut vindauget!)
Me må vel sove litt no då! Du skal ut å køyre og eg skal visst ha gjester! 14 "ørstingar" til middag!
God tur heim!!

Som mine dager er sa...

Heia

Deilige sommerbilder fra Raudøya. Ser ut som et fint sted å kunne senke skuldrene og lade opp batteriene. Og kjempefangst på blåbærfronten.

Her er det hverdag igjen. Sitter på jobb, og ser for meg rolige dager framover. Vel det gjenstår å se.

Kos deg videre du Marit.
Klem herfra.

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder. Virker som Raudøya er et perfekt sted å samle krefter på. Ha en fin arbeidsuke. Håper du får en rolig start:=)
Klem Kerstin

Fjordheim sa...

Takk i like så. Blogging gir også meg mye inspirasjon og ikke minst, glede.
Flotte bilder i dag også hos deg. Har flere bilder jeg har lyst til å legge ut på bloggen, men tenke jeg skulle prøve å komme meg igjennom linklista mi først. men det tar jo sin tid. Mye nytt å lese og kommentere siden sist.
Hadde en flott tur nedover sørlandet i går, og her skinner solen. Jeg skal ned i vaskekjelleren til min bror å vaske klær som min sønn hadde med hjem fra speiderleir. Det er ikke noen koselig oppgave. Men det er jo greit når sola skinner og det er god tørk ute.
Ha en riktig flott dag :)

krinkelkroken sa...

Vakre bilder marit!

Ser og høres ut som dere har kost dere:)

Er også glad for alle jeg blir "kjent" med her inne;)

Ha en fin mandag!

Charlotte sa...

Herlige sommerbilder! Ser ut som dere har hatt en kjempefin dag. Veldig fin blogg du har forresten!

Kos dere videre og ha en fin uke :D

h.espe sa...

Åh, herlige somemrbilder :o)

I like så - alle besøkene rundtom i bloggerland gir meg massevis av inspirasjon, og bloggen din er "intet untak". Koser meg her hos deg!!!

Fortsatt strålende sommer til deg!!

Klemmer :o)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Koselig med sommertur!:O)
Her er det endelig blitt solskinnsvær igjen (OG HER SITTER JEG MED BLOGGING..)!!
:O) Ha en fin uke!

Min Verden sa...

Nam - deilige blåbær. Tenker jeg må ut å sjekke lyngen her også de nærmeste dagene. Hanne

GundaM sa...

Nei da her blir båndene bare sterkere og sterkere av rusten du!

For et herlig bilde av de hestene, kjenner nesten dufta helt hit jo;0)

Kos dere videre!

hvorfor ikke... sa...

Takk for flotte bilder!
Fortsatt er det mye sommer igjen å nyte....
sommersmil Torunn

Tara sa...

koselig blogg du har! har tittet litt rundt! fortsatt god sommer:)
klem

Nunne sa...

Hei Miamor...

Kan du send meg navn og tlf.nr til din svigermor... jeg skal høre om jeg kan få kjøpe den blåbærplassen :) kniiis...

Det var hvertfal artige bilder...
Nettopp sendt sms til Anna Lisa.
God og kreativ kveld til deg.
Hilsen og klem, fra Nunne.