lørdag 9. august 2008

Kjæledyr i heimen...endelig!!!!

DSC_0736


Nei..nei..jeg har 4 unger, det holder...Trenger ikke dyr i huset i tillegg!! dette har vært mitt argument når ungene ønsker seg hund, katt, marsvin...you name it..


Men sjekk denne søøøte lille fyren som Miamormannen fant på parkeringsplassen i dag ....Får til og med en firbarnsmor til å smelte...


Skal nok bli til en stor snabelsvermer i sitt neste liv...søt iallefall


Interiørblogg ja...de nære ting kan være så mangt!

Fant dette bildet på nettet: Det søte kjæledyret mitt , som nå er sluppet ut i hagen, skal forvandles til denne supervakre snabelsvermeren! Snakk om beauty!!! Passer tilogmed inn i interiøret til en del folk jeg kjenner....

15 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Ikke mye kjæling med den krabaten der, vil jeg tro. Ugh... se den piggen bakertst på ryggen!

Mon tro hva slags art dette er.

Lørdag og vi tar livet med ro. OL på TV. DA er Handyman å finne foran TV, men aldri ellers når det er fotball, håndball eller tour de france eller annet. Men nå altså. Og det må han jo få lov til ;-)

Som mine dager er sa...

Ja den er vel kanskje litt søt når den er ferdig klekket. Rosa og fin iallefall ;-)

Anonym sa...

Søt til slutt, men før den tid...usj! Artig innlegg på en lørdag! Fin helg til deg! Klemmer fra en annen trønder

Jorunn sa...

Dette dyret trenger i alle fall ikke så mye stell ;0) Trenger ikke lange turer og pelsstell, og ikke så mye mat :0) Klarer seg sikkert alene noen timer også..

joanna sa...

Hehe, trur ikkje du kan kose noke særleg med denne nei ;O)

Ha ei fin helg :O)

Anne sa...

Jøss jøsss.... en sånn sleip liten fyr ??? nei takke meg til harde, sprø. Kongro`er er som konger mot disse sleipe greiene spør du meg.

Men jeg må spørre om det er du som har startet diskusjon, eller spørsmål om beige farger på norke interiørbloggers forum??

Jorunn sa...

Hei igjen! Jeg har byttet over til blogspot og måtte derfor endre andresse. Ellers kjenner du meg kanskje som jorunns lille verden ;0)

Mitt hvite hus sa...

He he , denne går desverre ikke under det jeg regner som kjæledyr. Ekkel så langt selv om den blir vakrere etter hvert.=)

ha en fin lørdag med eller uten kjæledyr:O=)

klem :=)

Fjordheim sa...

Jeg vil nok heller ha en katt eller to til kjæledyr, men hver sin smak he he.
Det er en del fine sommerfugler.
Her er det full jobbhelg både denne og neste helg. Egentlig skal jeg jobbe hver helg denne mnd. Men da jobber jeg jo ikke så mye i uka. Det er visst mest behov for vikar i helgene.
I går kjørte vi eldste sønn til Lillrhammer. Han skal bo der på hybel dette året. Litt rart at de er blitt så store at de forlater heimen.
Ha en flott lørdagskveld og en god søndag :)

GundaM sa...

huff da, ble nesten redd her ejg nå. trodde det var sommerfuglen "min" som hadde lagt egg... hihi

Syns den var drit lekker jeg da, kul!!!Og fin blir den tilslutt og om ikke en fugl finner det for godt å stappe i seg litt proteiner...

Fortsatt fin lørdag Marit!

Anna Lisa sa...

Oj!! Den blir iallefall nydelig!

Du har fått en award med meg:) Den kan du hente på sida mi:)
God helg vidare.
Klem

Ingunn sa...

gurimalla....Den blir vell fin når den er klekket!Artig alternativ til kjæledyr ja. Et annet tips er Slørhaler, lik de jeg har vist fram på min blogg!

Ha en super dag

FO - 2 sa...

Ja. Den var søt du. :)
Jeg har "bare" to jenter, så da har jeg selvfølgelig noen katter også. Det ligger noe og venter på deg inne hos meg.
Strø den om deg, om du vil.
Så, får du mail fra meg i løpet av dagen! ;)
Fin fin søndag til deg! :)

moa sa...

synes den var litt søt,jeg :0)

Nilla sa...

iiiik!!!!
Den der får du ha i fred for meg:)

En bukett til deg fra meg, inne hos meg:))