mandag 11. august 2008

Svensk forelskelse....

Soffa Norrgavel 3 seter

....nei, det er ingen svensk pojke det dreier seg om, men denne nydlige sofaen/ benken som dere ser her :)

Er på salgsmøte i Hästraviken i Västra Götaland, og der sto det to eksemplar av denne kreasjonen! Den hadde litt mørkere linputer i en grånyanse, og lilla linmadrass! Ble sittende å beundre den i lunsjen istedet for å spise. Det er Norrgavel i Sverige som produserer dem. http://www.norrgavel.se/Product.aspx?ProductID=276&ArticleID=287&Spec=1.

Her kan du gå inn å se. Andre godbiter var det også her, som denne stolen

Lanstol_A05

Likte den vel kanskje best uten hodestøtten , men det er vel sånn med forelskelser, at man overser det man senere kan synes er feil og mangler....

Viser dere også sofaen i 4-seter, med annet trekk...

sofa 4 seter

Prisen kan vel kanskje stoppe meg, men tenkte jo at jeg kanskje kunne lage den selv... Der har dere meg..det går vel an, men blir det noe av???

7 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Jasså gitt, fruen er ute på svermerier?! Vel, er det ikke mer uskyldig enn dette, så er du tilgitt.

Må nesten si meg enig i at denne stupforelskelsen kan jeg forstå. Lekker sofa hvor man selv kan bytte puter i alle farger og fasonger etter som man forandrer mening (ca en gang i uka). Stolen var også fin.

Alltid så fin i tilbakemeldingen du da. Kniiis.. takk skal du ha, men føler meg ikke akkurat som en rose for tiden. Mer heller en falmet løvetann. Trenger vel bare litt "gjødsel" så blomstrer også jeg opp igjen.

Kos deg med forelskelsestankene. Det er bare du som avgjør om det blir alvor eller bare med tanken. Ja også konto'n også da. Kanskje når lottogenvinsten går inn på lørdag...?

Stor klem herfra.

Min Verden sa...

Ja takk :) Det hadde vært fint hos meg også med den sofaen. Prøvde du å sitte i den? Det er ikke alltid det er en positiv opplevelse! Dyret ditt er vidundelig, men passer kanskje best ute. Bildene dine er veldig fine. Forsøker å ta bilder av blomstene fra frøene jeg fikk av deg, men solen har glimret med sitt fravær og ingen blomster synes. Litt synd, de er kjempesøte. Hanne

GundaM sa...

Så nydelige, både sofaene og stolen..den var jo knall da!!!

jasså, Sverige;=) ta det med ro nå da slit deg ikke ut, husk du snart skal begynne å stemple for fullt her!

Nattaklem fra trønderlag;)

Som mine dager er sa...

Ja Marit, her driver vi ikke bigami. En mann er nok, så kos deg med Dan i kveld. Så får du legge Dan til side når Miamormannen er tilbake og få ekte varme derfra.

Kos deg.

Marit

Anne sa...

Kjempestilig den sofaen der da gitt! Den nederste utgaven var jo bare helt kjæsj...,ikke helt sikker på om den ville passet inn her men synes den var enkel i stilen og hadde en utrolg flott form.
Og når stormforelskelsen tar helt av er det bare å gi seg helt over!!
Sjansen kommer kanskje ikke igjen senere vet du?? Finn ut om det er noen forhandlere her hjemme først.

Dagny- Heim sa...

Skikkeleg tøff sofa, å sjå på, kva med sittekomforten? Men det er ikkje alltid like viktig. (Slik er det vel med tøffe mannfolk også, hi-hi...pene å kvile augene på, men...) Huff, da! Det var vel sofa/stol som var temaet her da...
Den stolen var forresten
ei dronning verdig, prøvde du den? :-)

Mitt hvite hus sa...

Så koselig å være forelsket..... tenkte jeg =) helt til sofaen kom . Ååååå jeg som trodde det var en flott mann=)=)

Flott sofa, kjekt å være foresket i den også:=)

Blir spennende å se om det blir noe mer mellom der. He he....
Klem =)