fredag 8. august 2008

Ship O`hoi...

DSC_0684

Tall ship Race har ankommet Bergen, og med den stemning i byen!  Hel familien til sentrum i kveld, og utover Bryggen var det liv! Vakre seilskuter, fremmede språk og sol fra blå himmel!

DSC_0705

Vakker syn dette, selv for en trønder som ikke er sjøvant...

DSC_0685

Marked med deilige fransk/spanske delikatesser er ikke hverdagskost på Bryggen i Bergen, men disse deilige pølsene skulle jeg gjerne tatt med flere hjem av....

DSC_0686

Skinker kunne vi jo ha hamstret til jul også....

Men mest av alt fristet dette synet...nam...

DSC_0689

Deilige marinerte grønne oliven....jeg eeeelsker det...

DSC_0690

Håper der alle har en finfin fredagskveld.....og jeg har ikke kjøpt alle , det er mer igjen...

6 kommentarer:

GundaM sa...

Hmmm, dette så nam nam ut ja ;0)

Ser skrifta og fungerer her hos deg, fin er den!

Og straks er det lørdag!

Mitt hvite hus sa...

Ja nydelig . var en kjapp tur i byen jeg også Men i morgen skal vi ta en skikkelig tur.=) Bra stemning og ekstra fint er når været er på vår side.

Gleder meg til i morgen:=) Så fin skrift du har fått på bloggen din:=)

Ha en fin kveld videre:=)
Klem :O=)

moa sa...

det var i bergen jeg skulle vært i dag ser jeg..
flotte bilder!

Tiril sa...

For noen flotte seilskuter, å alt det snadderet du kommer med her, når jeg akkurat har bestemt meg på å tape 3-4kg.
Dette kunne jeg godt funnet på å reist opp for å se.ha en fin helg.

krinkelkroken sa...

Mye godsaker du viser!
Lenge siden vi har vært på bryggen, så kos der nede:)
God helg!

Huset på toppen sa...

Ja,vi er heldige som kan være turist i egen by i helgen:-) Vi skal en tur nå i dag, kjekt å se de flotte bildene du har tatt!!

Ha en fin lørdag,og god helg!!