tirsdag 9. september 2008

Bondeanger???

DSC00464

Lot denne "adventsstaken" bli igjen bak et naust på Sunnmøre etter strandhogg der en vakker sommerdag!!  Nå angrer jeg litt...Er klar over at det bare hadde vært plass til tre lys da, men...er det så nøye da??? Eller knapt to kanskje...men til kubbelys ute en vakker sensommerkveld??

DSC00467

Denne "ramma" ble også liggende igjen...... Plass til bilder av nesten hele familien her ja.....

DSC00489

Men sånn kan det gå....har minner og bilderå leve på til neste sommer...

27 kommentarer:

GundaM sa...

Hihi, om ikke noen rusty girls har vært der før deg igjen da...

Neida, vart du skræmt nu...?

Vet ikke hva planer Ida har for fredagen jeg, du må nesten høre med ho Marit;) Håper formen blir bedre, nå er den heller elendig..Tenkte dra hjem fra jobb idag, men ble så masse kunder at ejg glemte jeg var syk;(

Hadde det endaa gått å sette seg ute og blitt fri denne oljelukta...

Tante Mimmi sa...

Alle løyndomar kan du få svar på via denne mail adr. tantemimmi@yahoo.no !!!
Eg sjekkar den i ny og ne...(mest ny!)
Kor du rek med denne jobben din!;) Du må fortelle meg kva du gjer på!
Klart eg vinkar!!!!

Tante Mimmi sa...

Og du...er ikkje sikker på at alle der du veit forstår seg på slike bilderammer og julestakar- så neste sumar hentar du heim alt!
Ta hengar oppover! Skal hjelpe deg å lesse på eg!

Tante Mimmi sa...

Fekk ein heilt tullete ide!

Tante Mimmi sa...

Den går ut på ...

Tante Mimmi sa...

..å skrive

Tante Mimmi sa...

litt i kvar rute!

Tante Mimmi sa...

Fordi då viser dei små skoa mine så godt, og...

Tante Mimmi sa...

..og du blir glad for mange kommentarar! Kniiis!

Magdalena sa...

godt du har bildene, så husker du det til neste gang du drar dit, kreativ e du ihvertfall...

Som mine dager er sa...

Kjære venn: Det er bedre å angre på ting man han gjort - enn å angre på ting man ikke har gjort. Så la det ligge, i det minstre for sjelefredens skyld ;-)

Og kjære Marit-min-aller-beste-bloggvenn: Trodde du tulla da du skrev noe om å sjekke postkassa. Men i dag kom det jaggu noe! Tusen hjertelig takk. Du smelter mitt hjerte totalt. Jeg ble hoppende glad og gjett EN gang hvor den eska ligger akkurat nå! Riktig. Den passer perfekt inn på det bordet. Dette er 2-0 til deg når det gjelder overraskelser i posten. Men bare vent deg! Plutselig en dag ...

Jeg sender deg i første omgang mange gode klemmer og takknemlige tanker. Du har et vanvittig stort hjerte!

krinkelkroken sa...

Ligger kanskje å venter på deg til neste sommer;)
Her kommer jo innleggene på løpende bånd jo, driftige dame!
Ha en fin kveld:)

Melissa sa...

Hei på deg...

Ville bare si at jeg liker bloggen din så godt :D

Takk for inspirasjonene :D

moa sa...

ingen anger,nei....(bortkastet energi)
grattis med maaaaaange kommentarer,hihi..
det ligger noe til deg på bloggen min:0)
klem moa

F I I N F O R M sa...

Du verden for en samling nydelige bilder! Flott blogg;-)

Petunia sa...

Hei og takk for besøket inne hos meg:)
Jeg tar sikte på å ta meg en tur utover om fredagen, ja - så da treffer jeg deg nok.
Kan godt forstå at du angret på at du ikke tok disse skattene med deg.
Jeg har lært meg det at det er bedre og drasse med seg alt man finner hjem - enn å angre på at man ikke gjorde det... Ikke alltid at man tar i bruk dingsebomsene, men kjekt å ha vet du;)
Snakkes!

♥bagatellar♥ sa...

Om dei er i nærområdet så kan no hende me kan finne dei att og ta vare på dei for deg:-D Eller sende dei om det er råd for en overkomeleg pris...

Anne sa...

Tror du jeg har gått tilbake til strankanten mang en gang for å finne igjen noe jeg slengte fra meg for noen dager siden???

Mitt hvite hus sa...

Stilig, rått spør du meg. men ved åla det ligge til neste sommer blir du bare enda finere.

Ja hva kan man ikke finne ute i naturen du=)=)

Klem =)

Anne sa...

Gratulerer med nytt utseende på bloggen foressten..., for den er ny, med tre kolonner, ikke sant???

...eller har sommerfuglene svinset helt opp i hjernen min??

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Hei !
Måtte en tur innom på "besøk" igjen... Bloggen din er så fin, med bilder, ordtak og alt... "Sukk"
Håper det er ok at jeg linker til deg ;o)
Ha en fin dag !

Fjordheim sa...

Ja det hender en går fra ting en angrer på etter ei stund. Lykke til om du har tenkt deg avgårde for å lete etter det.
Har lyst til å gi deg Inspirend blog awarden, Hent den på bloggen min.
Ha en flott dag :)

Laila sa...

Stilige ting. Kunne vært fint det, ja. Men tror kanskje rusten skulle fått litt lakk over seg, så det ikke smittet av. Rust er ikke lett å få vekk...

Vibeke sa...

Hei Miamor.

Asker er faktisk bare 45 min unna her hvor jeg bor :0)Ønsker deg en fin kveld, håper du får tiden til å gå på en eller annen måte!

Kveldsklem

Anne sa...

Alene i Asker du da stakkar, men nå må du snart skynde deg hjem og sett over kaffen!!ja...

...og du, viste ikke at Bergensere er så treige at en må snakke i "slow motion"..., nei fader, det har ikke en trønder tid til :-)))

Min Verden sa...

Så din du har gjort bloggen din! Så du blomstene jeg sådde som jeg fikk av deg. De er så søte, men de åpner seg veldig sjeldent om dagen. Her er det bare grått og regner og regner. Jeg vinka til flyet - så du meg? Askerskauen ja, lurer på hva folk fra Asker mener om at du er i Askerskauen - hehe... Kos deg - forhåpentligvis. Regn og mørkt, men det er jo litt koselig. Krim?? Jan Mehlum. Noen liker ham godt. Tipset Marit også om ham. Ha en fin uke. Du skal vel hjem snart igjen. Hanne

Tante Mimmi sa...

Tihi! Kjeda meg??? Det skal eg prøve når eg blir 90! Ligg ikkje for meg! (Trur aldri eg har testa det ut..??) Men eg er ein "tullepopp" som minsten seier, og avogtil får eg nokre rare innfall...! Det værste er at ....du har ordbekrefting! (....)
(....manglande impulskontoll?)