søndag 7. september 2008

Lampefeber...

 

Har fått utfordring fra Moa om å vise lampa jeg er mest glad i! Er nok ikke så fryktelig mange lamper i huset vårt, så jeg tror denne lampa fra Åhlens må bli vinneren! Har "pønta" litt på den da.....

DSC_0886 DSC_0895

Her ser dere både selve lampa og utdrag av det som er mekka sjøl! Drivved selvfølgelig og så et gammelt kort med reklame for Freia. Funnet blant gamle brev og diverse skatter som pappa hadde tatt vare på.

Sender utfordringen videre til der som kjenner dere "kallet"!

Med ønske om ei riktig fin uke til dere alle!!!

16 kommentarer:

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Heisann ! Dumpet innom bloggen din, og her var det veldig koselig ! Takk for titten !Hilsen en blogger fra samme by ;)

Tone sa...

Oy, den utfordringa ville eg slitt med :)

Marie sa...

Stileg!

Heidi og Cathrine sa...

Kjempefin lampe med koselig pynt !

:-)

GundaM sa...

Ja, stilig lampa ble ekstra flott med driv veden;)

Men trodde det var Toro reklame du hadde festa på jeg da...?

Ha en flott dag;)

Ingunn sa...

Så smart!!!Du er virkelig kreativ!!En skikkelig naturlampe!!;)

hvorfor ikke... sa...

Så kreativt, skjønner godt at den vant kåringen! Utrolig flott!
smil torunn

Tove E sa...

Heia!
Nydelige skjerf og lampe, jeg har en hilsen til deg på bloggen min:0)

Made by KKann sa...

Hei hei - lekker lampe!..artig med driv-ved pynten! Kreativ du!

Ha en fin fin mandag!

Smil fra KKann

Made by KKann sa...

..ja glemte å si - såååå flotte skjerf!

Smil igjen..fra KKann

Anna Lisa sa...

Kreative deg!! Artg pynt på lampa:)
Du har fått en award av meg:)
Ønska deg kjempe fin dag!!
Klem

Fjordheim sa...

Hei. Ja det er nok ingen som har lik din lampe det er helt sikkert.
Har en hilsen til på bloggen min. Duer til inspirasjon for meg så derfor vil jeg gi deg den awarden.
Ha en god kveld :)

♥bagatellar♥ sa...

Så personleg og kreativt, elskar drivved, slipte glasskår og utvaska blåskjel frå fjøra. Muleg det er fordi eg har rota mykje i sjøkanten i oppveksten, kunne aldri ha tenkt meg å flytta inn i landet og vekk frå kysten og havet. Så kjedelig der var stengt då du var der da:-( Får ta turen igjen når du er her neste gang, har også gjenbruksbutikk i Volda, men utan møblar da. Er ein heldig og har auge med seg så finn ein alltids ein skatt eller to. Ei god natt til dåkke lenger sør:-)

sa...

Digger den lampen din, skikkelig tøff! Ja det er no noe i fjæra her og ;) Er hvertfall her jeg har funnet mitt ;) I sommer drog eg med meg et helt tre hjem, he he, bruker det som stumtjener! Syns det e så flott å ta naturen med inn ;) Men de som så meg på veien hjem trodde sikkert eg var helt galen ;) masse flotte hus her ute ja, men dyre de fleste desverre. Eg og vil ha 4 barn....drømme, kanskje hvis eg e heldig. Helt fra eg var liten jente har eg sagt eg skal ha 4 barn....men då må eg treffe en som elsker liv og røre rundt seg, akkurat som eg ;) klem Anette

Magdalena sa...

ja du skal se vi snubler over hverandre i fjæra...
driv-ved er nydelig , lur idè dette!
men reklame for toro eller freia???
vel flott er det!
drar til øya vår i morgen, må nyte sommeren!
klem til miamor¨

My home is my Castle sa...

hehe. Joda, jeg drømmer om huset, både natt og dag hehe og planlegger i hodet ting som skal gjøres etterhvert ;)
Men alt det er jo bare gøy :))

Ha en fin dag