mandag 15. september 2008

We`ll meet again, don`t know where....

vintage girls 

Takk for trivelig bloggtreff damer....dere er flotte!!!

Vertinne Ida ser der her på strandhogg søndag sammen med Gunda, Anemone og Marie. Jeg og Petunia måtte ta oss av litt andre ting den dagen, men koste oss tidligere i helgen med gjengen med stor J!!!  Ser jo GRÅDIG opplagte ut etter Blogghelg!!!! Scheeedig ty du itj det, Anemone????

Hverdag igjen i dag, men med snuten satt sørover mot Stord og Bømlo, var det duket for en aldri så liten gallerirunde...

Bildene er så som så..men opplevelsen var STOR!!

Galleri Giga på Stord var øyesnop og sjelehvile.....

DSC00623

Utdrag fra Rolf Monsens " TRE SCENER"

DSC00626

Heller dårlig gjengivelse dette da..men en kunstner fra Etne som jeg ikke husker navnet på....beklager, men her var jo favorittmaterialet mitt i bruk..papir og trykking..nydlig LIVE!! Ta dere en tur....

DSC00622

Og så rett over veien...Fem høns..eller var det Fem høner????

Ja..ja..ikke så nøye kanskje, men finfin butikk med både pynt og klær oog litt brukt, som disse trivelige nostalgiske kakeboksene...Begynte NESTE å fabulere om julebaksten..men FY::FY, det er ALTFOR tidlig!! Jula hører Desember til ble vi enige om i helga....

13 kommentarer:

Min Verden sa...

Fint :) Du er jo ikke akkurat den eneste som snakker om jul her inne allerede nå. Jeg aner at det blir heftig rundt juletider her. Det blir min første bloggerjul *LOL*. Bloggtreff er gøy! Hanne

Ann Helen sa...

Pjuuh, var redd du skulle slutte å blogge jeg nå når jeg leste overskriften!!!
Heldigvis ikke:) Høres ut som om dere hadde det knall!

FO - 2 sa...

Bloggtreff i september ja og jul i desember.... ;)
Riktig rekkefølge det. ;)
Takk for trivelig besøk.
Og takk for ei fin stund og god lunsj hos deg.
Er glad for endelig å ha møtt deg.
Du er ei herlig og veldig inkluderende dame!
Det liker jeg! :)
Kos deg videre og ha ei fin fin uke.
Klem.

Som mine dager er sa...

Som Ida sier over her: du er ei herlig og veldig inkluderende dame. Kan ikke si meg mer enig - for det er du i høyeste grad.

Jeg er glad for å høre at Bloggtreffet var vellykket. Det er så flott å få nye venner der ute i bloggverden ;-)

Lenge til jul min venn. Her i huset blir det juleforberedelser i desember og ikke før!

Ha en fin tur til Bømlo. Vi høres. Ta vare på deg selv, vennen. Stor klem.

Vibeke sa...

Guri malla så NYDELIG papiret med trykk på var!!!!!!!Det var HELT etter min smak :o)
Liker også veldig godt Sliding doors og PS:I LOVE YOU.Har ikke noe imot romantikk jeg heller :o)Har du sett Under the Tuscan sun!Romantisk og herlig film det også :o)Koselig at du svingte innom meg!

Klem fra Vibeke

Melissa sa...

Åh, det første bildet der var utrolig koselig da :D
Håper dere hadde en knall helg i sammen.

Klemmer fra Melissa

GundaM sa...

Takk for sist og takk for trivelig timer sammen! Og så kjent du var i Bergen by da ;0)

Sccnedig innlegg ja, kjempe og ja jula er om et/tre måneder;0)

Klemz fra trøndelag

Tante Mimmi sa...

Vel heime att??? Helledussen kor du køyrer!! Den dere "pendliga" di ligg ikkje innanfor normalen! Hadde sovna i ei grøft!
Men du fekk jo vitja 5 høns- fin butikk, men stive prisar!
Galleriet over gata er ein liten skatt!
Kunstnaren skal eg hjelpe deg med: Jan-Terje Rafdal frå Etne, med galleri på Fuglen Fønix. Eg er så heldig å ha vore der! Utrulig spanande!! Ein veeeeldig dyktig kar!
pssst! Eg er klar for jul!(æ..juleferie!)fnis!

moa sa...

hørtes ut som en herlig gjeng på bloggtreff:0)
..og de bildene fra galleriet - der skulle eg ha vøri..
klemklem :0)

Min Verden sa...

Ja, det betyr at jeg må kjøpe to kamera - begge ;) Ja, da blir nok mange glade at jeg må ha 6000 til to nye kamera. hehe... synes jeg ser det. Kanskje da! Hanne

♥bagatellar♥ sa...

Nydelege trykk, får lyst å hoppe på Kunst og Handverk igjen her(har grunnfag) så ein får tilgang til alt ein treng for å boltre seg med slikt.

Magdalena sa...

flotte bilder,- er kjent på stord, men har ikkje vore i dette galleriet.
5-høns er bra,- men føler meg som ei høne når eg har vært der,- helt forvirret....
sååå koooselig du må ha hatt det på bloggtreffet dit!!

ja vi reiser til samme hotell i provence,- blir som å komme til hytta...
guri kor du farter, får hikke av deg....

så du at eg vinke då du dro til voss?? vinka til alle biler i håp om at du sat i en av dei...
eller kanskje du tok toget,- vinka feil eg då....

Petunia sa...

Hadde akkurat skrevet en kommentar her, men så hang blogger seg opp - så hvis den likevel kommer gjennom til deg, får du ha meg unnskyldt.
Takk for sist:) det var koselig å møte deg og artig at vi hadde felles kjente:)
Hverdagen er her og med alle de gjøremålene, men det er godt å ha vanlige (kjedelige) dagene også, så setter man større pris på når noe moro skjer.
Hvis du tar turen innom bloggen min, kan du se bilder fra Totlandsfjellet og Livarden. Sikkert fjell du har besøkt mye!