lørdag 24. januar 2009

..å danse....

....møte med medmennesker er som en dans.....
...jeg skulle nok ønske jeg var bedre til å danse....og bedre kan jeg bli i møte med medmennesker....må livet lære meg en større varhet for takt og det å følge den man danser med....ikke lett for en som alltid vil "føre"....
..
...danset med fly i dag også..over Trondheimsfjorden....ikke like vakkert i vinden....
..
..vakkert bilde av denne fotografen..igjen...

...og endelig har jeg god miljøsamvittighet før jeg skal sove....smakte kamel i dag for første gang...om den hadde vært vill aner jeg ikke...lå temmelig rolig på tallerkenen ...men at den ikke hadde prompet eller rapet så mye som sine tammere meddyr..er nok temmelig sikkert i følge NTB...og dermed ikke slapp ut så mye av den skumle metangassen.....


12 kommentarer:

moa sa...

..hei kjære venn!
skal vi danse....?
er på vei til jobb, men rakk innom deg for å ønske deg en finfin helg!
...nå skal jeg danse på vei til jobb gjennom tidenes snøføyke..

moaklem

Vibeke sa...

Hei vakre venn

Nydelig bilde....
Håper at formen din er bedre!
Her er det FULL vinter igjen, snør som bare det :o(
Har glemt å si det før: så deilig musikk du har på spilleren, hører OFTE på den jeg :o)

Ønsker en velsignet lørdag til dere alle!
KLEM

irina sa...

I like måte !!
Var kjempekoslig. Beklager at jeg ble så trøtt !!
Sovna i stolen som tradisjonen tilsier....

Stor klem

FO - 2 sa...

Du er ett fint menneske med ett vakkert sinn, Marit.
Du har plass for så mange mennesker og møter i livet ditt.
Og møter mellom mennesker bør være en balanse mellom å føre og å lede ja. Om man er i stand til å gi litt mer enn man får også, så blir livet rikt.
Du har ett rikt liv. Det er jeg sikker på.
Kos deg i hjemfylket og ha en deilig lørdag! :)

Ramme Alvor sa...

Ettertenksomme ord til undring..vart sitjande her og tenkje vidare...om dans og menneskje..

Ynskjer deg ein taktisk :) laurdagskveld :)

Britt

Guttemamma sa...

...kamel, er det sant?? Beksriv smaken er du snill..

Min Verden sa...

Det er noe inne hos meg - til deg :)

~♥~ Monica S sa...

hehehe!!
Håper kamelen smakte!!

Har noe til deg inne hos meg!
GOD HELG!

MONICA

Dans på roser... sa...

Hei snuppa!

Så fint du beskrev det der....livet, samspill mellom mennesker..... hmmm.
Så koselig det så ut på den lunsjplassen. Og å bli spandert på, er jo alltid ekstra stas, så gøy!

Ha ei fiiiin helg.
Klem fra meg.

GundaM sa...

Neimen, har du virkelig spist kamel...? HUsker jeg spiste snegler engang og begynte tenke på det om natta...Måtte opp på toalettet entur ja, men kamel er jo mere som kalvekjøtt kanskje...Hihi

Takk for "dansen" igår , synd det var så masse folk på gulvet men så er det jo de jeg lever av og da ;)

Ha en fin lørdagskveld da sammen med mora di!

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg bilete!! Og ei nydeleg overskrift! "Bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer...." er eit av mine favoritter! Ynskjer deg ei strålande helg!

Tante Mimmi sa...

He, he¨!
Du gir deg ikkje! No syns eg det er nok promp! Har du allereie gløymt at "heile væra" les det du skriv, abonerar på det og dansar etter musikken din!? (knis)

Vonar kamelen var god og at du ikkje svelgte den heil!

....
tull til side!
Orda her- om dans, som Britt seier: til å grunne på!