torsdag 22. januar 2009

...miamorbloggen 1 år....

....leeenge siden den egentlige miamoren feiret 1 årsdag, men bloggen derimot har såvidt begynt å gå på egne ben....
..


...vakkert bilde laget av den danske kunstneren Carin Faaberg... Galleri Giga på Stord..

...her er det mye øyesnadder....

...feiring i dag med kjære tante mimmi Bruncheriet på Leirvik....verdens flotteste lille sjarmerende kafè, med ei herlig dame som drivkraft bak....
..som spanderte gratis buffet på oss to fordi hun likte bloggene våre....tusen takk Berit....
..


...et lite glimt fra dette sjarmerende stedet....anbefales...
..

...og bloggåret har vært som en herlig forfriskning .... hørtes litt ut som en frase..jeg ser det..men den har
..hjulpet meg med å leke nye leker og tenke gøye tanker...

..blir du med videre??...

...nå gleder jeg meg til trøndelagstur.....

24 kommentarer:

GundaM sa...

Gratulerer Miamor, og ja klart ejg er med videre!!!

Og var du virkelig sammen med Gu...eh, tante Mimmi idag heldiggrisen....?
Vel, jeg regner med å se deg imorra eller..?

KlemKlem fra herlige trøndelag med kjempevær for tiden!

Vibeke sa...

Gratulerer vennen :o)
SÅ KLART, jeg er med videre!En sann fornøyelse...

Håper at formen er bedre!?
Klem og kos

moa sa...

Gratulerer med 1 års dagen,kjære, gode Miamor - som jeg har blitt så glad i..Håper formen din er bedre, og at du hadde tidenes kaffeslaberas med tante mimmi i
dag:0)
Kos deg i trøndelag, så snakkes vi snart igjen,min venn.Og selvfølgelig er jeg med deg videre...

Moaklem

Anne sa...

Blir med deg hele veien kan du skjønne!!! i tykt og tynt vennen :-)

Grattis da med 1 års feiringen.

Varm bursdagsklem herfra.

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Gratulerer med 1 år i bloggverden, Miamor ! Jeg er klart med videre... Du klarer å røre ved meg på en måte som gjør at jeg bare MÅ besøke siden din :o) Gleder meg til mange koselige besøk på siden din også fremover !
Stor klem fra Hege

Guttemamma sa...

Gratulerer!! Titter innom deg stadig vekk, og blir med videre!! Anette

Fjordheim sa...

Ja selvsagt blir jeg med videre.
Gratulerer med 1 års dagen.
Høres ut som du har hatt en flott "bursdagsfeiring" i dag.

Gleder med til fortsettelsen
Ønsker deg en flott kveld :)

Malla sa...

Gratulerer med ett års dagen! Følger deg gjerne videre på reisen!

Klem fra Guri

Ramme Alvor sa...

Gratulerar! Du har ein nydeleg og leiken blogg. Du inspirerar og gler mange rundt deg. Du tok så godt i mot meg at eg knapt har opplevd liknande før :) Audmjuk takknemleg for at du fins her ute i Blogglandia.

Ynskjer deg mange rike bloggår vidare :)

Klem
Britt

Liv Elin sa...

åh - 1 år alt ? Gratulerer så mye ! Jeg vil veldig gjerne være med deg videre på ferden - alltis spennendne stoff her hos deg !:)

Bruncheriet hører jeg det er flere som skryter av - en veninne av meg fra Stord er ofte innom der , og håper jeg har mulighet til å ta turen innom selv - neste gang jeg er på Stord......

Håper du har en flott torsdagskveld Mia ! :)

Liv Elin sa...

åh - 1 år alt ? Gratulerer så mye ! Jeg vil veldig gjerne være med deg videre på ferden - alltis spennendne stoff her hos deg !:)

Bruncheriet hører jeg det er flere som skryter av - en veninne av meg fra Stord er ofte innom der , og håper jeg har mulighet til å ta turen innom selv - neste gang jeg er på Stord......

Håper du har en flott torsdagskveld Mia ! :)

Tove sa...

Klart eg er med vidare!!! Dette har vel nettopp byrja??? Eg ser med stor glede fram til nye krumspring frå din kant. Eller så kan eg love deg ein svært tung, rusta og høgst original souvenir neste gong du er på desse trakter. Husbonden har div liggande og slynge, og ein dag kom eg over noko som kan verte dei flottaste lysestakar. Berre vent skal du sjå...

Magdalena sa...

gratulerer...
ja blogging er gøyt, når man er med så VET man hva man snakker om!
og kunst utstilling på stord..... min barndoms grønne øy...
men er ikke kjennt der lenger,- tydeligvis...

flotte bilder!

klemmer til deg, og
god helg!

h.espe sa...

Kjære deg Mia - gratulerer så mye med årsdagen for Miamor bloggen, og måtte den lenge, lenge, lenge leve må.....

Ingen tvil om at jeg følger deg og den herlige bloggen din videre!!!

Goklem fra Hildegunn

FO - 2 sa...

Jeg gleder meg til å følge deg videre! :)
Og jeg gleder meg til å treffe deg igjen.
Det må jo klaffe en gang!
Gratulerer med jubileumet og god tur til Trøndelag. :)
Her kom jentene seg endelig på skolen igjen i dag,
så nå gleder jeg meg til helg og "vanlige" hverdager fremover... ;)
God natt og god klem fra meg.

~♥~ Monica S sa...

Gratulerer med ett års dagen!!

Tiden går fort!!

Monica

Anna Lisa sa...

Gratulerer min venn!!! Eg blir så klart med vidare.
Er innom i full fart for å sei god helg. Reiser på kjæreste tur snart :)
Gleda meg;)
GOD HELG
Klem

Tone sa...

Gratulerer Miamor!
Eg gler meg til det neste bloggåret ditt!

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer med 1 år!! Flott blogg du har! Ha en fin helg! Klem-Mia

Vigdis sa...

Gratulerer så masse!
Klart jeg er med videre !

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med 1 årsfering Miamor. Så klart jeg blir med videre=)

Høres ut som dere koste dere masse . nydleige bilder. Nyt fedagen Klemmer Kerstin

Hjemme hos Vibeke sa...

Gratulerer med blogging din. Jeg har tatt med tur rundt i ditt univers og jeg må si det var mye inspirerende her. Jeg kommer tilbake, det er sikkert.

Ha en god helg!

Made by KKann sa...

Oj..grattis! Smil! Flott blogg du har! Det er alltid kos å titte innom deg!

KlemKKann

ingridmarie sa...

Gratulerer med over 1 år som blogger! Kjekt at du finnes her inne! Takk for at vi får komme på besøk til deg i din varme&vakre blogg! Varm helsing frå IngridMarie