onsdag 14. januar 2009

...en lekende helt...


"...de av oss som ALDRI ble helt voksne

lider av manglende respekt for

vedtatte umuligheter...."

.sitat Arne Næss som døde i dag..

..trenger vel ikke si så mye mer...enn at..
en helt er borte..



..og gjett hvem jeg møtte i dag...nei ikke Petter Stordalen

for å høre hvor mange kameler han har svelget i løpet av dagen....

..men den bittelille mannen som holder til i pc`n min..
..har tatt seg jobb på si...

..i dag var han massør på kinesisk massasjeinstitutt..

...mmmmmm...

....jobboverraskelse etter endt salgsmøte....

..en time...snakk om å bli elta..så nå ligger jeg her til

heving....helt utmatta...


..natta..


og bildene har jeg ikke tatt sjøl, men henta her
...og redigering av innlegg er et MARERITT etter at jeg mista mitt kjære verktøy WLW...men det høres vel fort ut som en unnskyldning for et innlegg jeg ikke selv er fornøyd med..men nå må jeg sove..


6 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Litt massasje burde vi alle få innimellom når hverdagen jager som verst. Det gjør vel godt til kroppen og til sjelen vil jeg tro.

Han en fantastisk dag du også, du omtenksomme venn ;-)

Klem.

Tove sa...

God morgon, flyplassdama!!! Skulle gjerne ha vore i dine sko... Og ikkje pga av massasje og kamelfantasiar, men fordi eg simpelthen elskar flyplassar! Det gjer meg ingenting å måtte vente i lange tider, mutters putters åleine på ein flyplass! Rart det der...

I dag er det berre eg som er heime med sykje, men kjenner at eg er på bedringens veg - takk og lov. Treng ein dag på å hente meg innatt. Ha ein fin dag, kvar du enn måtte befinne deg!

Tove sa...

Nå nei, du... Bileta er klikkbare, og då kjem du rett til den sida der eg har henta bileta. Smart, hæ? Eg burde kanskje gå inn i innlegget og skrive det, når eg tenkjer meg om...

innendørs sa...

haha, ligger til heving! Den var go'!!! :ler høyt: Pass på å ikke banke luften ut av deg da...;)

tusen takk for herlige ord idag, du er bra bra!!! Kommet tilbake til Bergen nå?! Ha en herlig torsdag videre!!

Solveig sa...

hei! arne ness har alltid vært en av mine helter:) rart at han er borte..

massasje hørtes himmelsk ut. og det gjør egentlig et nytt treff også. det er en veldig god plan! hvor syns du vi skal møtes? prøve oss på et besøk i en butikk etter åpningstid, alla farmors, er det ikke noe sånt den heter, den som ligger litt utenfor by'n?

Ramme Alvor sa...

Det var eit delikat og humoristisk innlegg alle hadde vore stolte over å skapt! :)

Tenkte eg skulle herme litt etter deg i dag og skrive litt om ein biltur eg hadde....i dag :)..i dag?


Klem
Britt