tirsdag 13. januar 2009

..å være stor...

"Det er ikke beundringsverdige gjerninger
som gjør deg til et stort menneske.
Gjerningene er som oftest bare et uttrykk
for evnene livet har gitt deg.
Men kjærligheten som varmer gjerningene dine,
godheten som smiler i hendene dine ,
viser hvor stor du virkelig er".
Tove Hauck

...vakre bilder på canvas av Tine Tobiassen
og
vakker musikk av den svenske gruppa Club8

CARPE DIEM

hilsen sjokoladepiken som nyyter mørk sjokolade og kaffe i badekaret..(etter at kenguruen er fortært. og et par ville kameler svelget...) .ja..jeg har bodd i Bergen i 23 år..og er vanntett....men badegleden er stooor...




14 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

So fint, og so sant. Lett å villa vera noko, men å vera noko utan konsistens er ingen vits...

Godt å kvila litt i det...

Ha ein fortyllande stund i badekaret. Var det kaffi attåt og sjokolade du bada i? Det siste skal vist vera veldig helsesamt :)

Britt

Kort og Søm sa...

Sjokolade i badekaret hørtes da godt ut, jeg ville ha byttet ut kaffen med te... :o)
Fine bilder du viser!

Hilsen Fredrikke

Mi :) sa...

Åh!! Tenk at jeg fant deg og bloggen din - herlig :) Så kjempefin blogg du har - her likte jeg meg kjempegodt! Mange gode, positive, tilettertankeord :)

Vil gjerne komme tilbake :)

Håper du har en fin tirsdagskveld!

Mi:)

Vibeke sa...

Hei du vakre venn!
Du er en livsnyter ja, det er en god egenskap det :o)
Kan ikke du ta deg en jobbtur til Oslo eller omegn den 6.februar slik at du kan være med på treffet, pleaaaaaase????
Nydelig musikk....

Klem og kos :o)

Vibeke sa...

Hadde gitt mamma gavekort på et spasted for massasje til jul og vi var der i går for å nyyyyte begge to :o)Der kunne du faktisk få massasje med varm sjokolade.....

Magdalena sa...

herlig du,- men er det noen som er Kreativ ,- så er det da deg,- i ord og bilder...
kos deg~~

moa sa...

..så vakkert da.." å være stor" - sukk det kommer jo så mye vakre ord fra denne bloggen her.........

..sitter du og koser deg på hotellet nå da..og ja, jeg har faktisk blitt yngre, betydligere også...takket være mammen til erteblomsten....så jeg svever på det,jeg...og nå er jeg jo 40+ om bare noen uker..Ja tenk om du er på østlandet den 6.februar da, og blitt med på treffet - wow...
moaklem

Dans på roser... sa...

Så fint og artig.

Du vet å nyte livet, skjønner jeg. Mørk sjokolade.........i badekaret.... ahh....

Klem, Kathrin.

FO - 2 sa...

Vakkert! :)
Nyt kvelden.

Berit T sa...

Nydelig!

Hørtes deilig ut med slik avslapping, den kunne jeg godt tenkt å prøva ja!

GundaM sa...

Kos dæ videre med sjoko og spa ;)

Herlig innlegg Marit;)

Gonatt klem

Tante Mimmi sa...

Sjokkolade?? Sa du sjokkolade????

Tante Mimmi sa...

Sjokkolade?? Sa du sjokkolade????

irina sa...

Det var vakkert !!
Husker du da du kom innom butikken ?
Da jeg sa at jeg blogget. Og så ble du kjente med Gunda og.
Nei vi har det bra her i bloglandia vi :)

Klem