torsdag 29. januar 2009

…heftig og begeistra…

 

DSC_0904

……det er 17.mai..julaften og bursdag på en gang i dag…min gooode venn Windows Live Writer har oppstått fra de døde….. jeg har savnet dette herlige redskapet ,som hjelper meg å redigere innleggene mine.. i omtrent en måned…virker mye lengre....men i dag fikk jeg det endelig til igjen…..nå opplastet i en ny versjon…..så nå er døra åpen igjen…og jeg gleder meg…..

DSC_0160  22_0001

..feirer med å begynne å sy sommerkjole i lin og ny brun jakke..som jeg håper passer denne gangen…må jo hjelpe litt å trene…...snakk om adrenalinkick…av å møte en  god venn igjen …..begeistring er ordet…men her er en som er enda mer hefig og begeistret enn meg….

..jeg er  også med og konkurrerer om et gavekort fra  Snella & Petronella

Duften av erteblomster sin blogg…

SnellaOgPetronella

..og sjekker du hvordan den lille mannen som oversetter dette til engelsk..tolker teksten min..så tror han jeg er 17 år og har bursdag på julaften…..he..he….liker han i grunnen bedre og bedre…

 

17 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Du er morsom du, og du får meg til å le.

Så heldig du er som syr som bare det, Gamlå hun hamstrer stoff og så skjer det ikke noe mer. Trenger nok et kraftig spark bak leeeeeeer.

Writeren fungerer også for deg igjen. MIN pc er igjen begynt å skape seg, og jeg blir kastet ut av nettet rett som det er. Det irriterer så MYE at jeg blir gal. Glad det er fredag imorgen.

En ting gleder jeg meg masse til og det er å se hva du tryller frem av disse flotte stoffer:).

Ha en fin kveld

Stor klem fra Gamlå

Som mine dager er sa...

Enda godt verdens beste blogger-verktøy er på plass hos deg igjen. Jeg vet jeg hadde blitt tullerusk om jeg måtte være uten WLW. Da hadde iallefall blogging blitt et pes!

Lykke til!

Klem fra Marit

Guttemamma sa...

herlig innlegg, gleder meg til å se kjolen!! Har prøvd wlw jeg og, uten hell...

Liv Elin sa...

så kjekt når ting virker som degt skal .....Jeg skjønner deg godt , jeg blir kjempefrustrert når pc-ting ikke virker som de skal !!

Kjempeflott bilder som vanlig - og den gamløe værbitte døren , var bare vakker rett og slett !:)

Fine stoffer du har funnet - blir spennende å se hva du får til ut av det !:)

Liv Elin sa...

så kjekt når ting virker som degt skal .....Jeg skjønner deg godt , jeg blir kjempefrustrert når pc-ting ikke virker som de skal !!

Kjempeflott bilder som vanlig - og den gamløe værbitte døren , var bare vakker rett og slett !:)

Fine stoffer du har funnet - blir spennende å se hva du får til ut av det !:)

~♥~ Monica S sa...

Fantastisk! :-) Gøy at det ble bra igjen! FLOTTE bilder!

Gleder meg til å se deg i sommerkjole (lengter til den tiden)

Monica

Mitt hvite hus sa...

He Miamor.jammen fikk jeg meg ikke en god latter nå=) Herlig innleggO=)
Gleder meg til å se kjolen. Lykke til med den og den gode vennenO=)

Klemmer Kerstin

FO - 2 sa...

En perfekt dag med andre ord. ;)))
Kos deg videre og NYT det hele.
Klem.

Ramme Alvor sa...

Da va kjekt at gamle vener vart som nye, og innelgget var svært vakkert både visuelt og innhaldsmessig. Nydelege stoff. Gler meg til å sjå deg i sommarkjolen :)

Klem
Britt

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei min venn,
sånn derre tacopai hørtes spennende ut...oppskrift?
Kjerstimorklem

Vibeke sa...

Innom for å ønske deg en velsignet helg på forskudd!:o)
Drar til Oslo i morgen sammen med min gode venn Gabriela :o)Der skal vi være hele helgen, skal kose oss på hotell og få litt åndelig påfyll på Misjonsforbundets Kvinneseminar! GLEDER oss vi...

Husk å legge igjen en kommentar i innlegget sånn at du er med i trekningen da vennen!

KLEMMER OG KOS

Bo med Lena sa...

Godt observert;) Jeg gjør ingenting jeg...bare prater om det. Har jo drømt og planlagt denne oppussingen av kjøkkenet (maling) i laaang tid nå. Men mannen i huset er bittelitt motvillig når det er snakk om hvor mye dette skal koste. Skjønner ikke det! ;)

Idag har jeg fått priser fra 3 forskjellige firmaer som lakkerer og varierte fra 8000,- til 25000,- (og da måtte jeg gjøre alt grundarbeidet selv).

Nå skal jeg bare bruke resten av kvinnelisten min så tenker jeg at jeg kan booke han til 8000,-..he he.

Anna Lisa sa...

hehe...Artige deg :)
Og nydelige bilder
Klem

Tone sa...

:) ja, an Bjørge var begeistra gitt, det var den tida vi høyrde Bjørge Lillelien på radio og såg på TV.
- Var det nokon som hadde lyd på TV når Lillelien samtidig kommenterte på radio tru.

"Windows Live Writer" er fortsatt berre eit ord for meg. Eg har sett download knappen, men ikkje benytta den.

Unknown sa...

Gretulerer med nyoppstått WLW:0)
Korleis lasta du den oppatt??
Skulle så gjerne fått den innatt eg og, er djupt sakna...
Har ei utfordring og ei utmerking til deg min venn...
Fredagkslem

GundaM sa...

Så flott da at det ordna seg for deg, gjør som regel det for snille piker vet du ;0)

Så i innlegget nedenfor her du og Mimmi
har snakka om mannfolk...?
Var sammen med noen venninner her en kveld, snakka om d samme..Så sier jeg i iveren at jeg faktisk syns Bjørn Sundqvist er litt sexy...Du sku ha sett de blikka Marit!!!-Gunda, ta dæ sammen du e jo ikke sååå gammel da. Hihi

Fredagsklemzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anne sa...

Må nok ærlig innrømme at jeg ikke helt fikk til den "writeren" jeg da, men det er vel fordi jeg er så utrolodig at jeg ikke har "tid" til å sette meg inn i hvordan det virker :-) en vakker dag kanskje.

Må nok innrømme kjære deg at jeg har kopiert ditt rusthjerte ja. Fant en rusten streng på tur her for noen uker siden, så nå har jeg et "miamor" hjerte i mitt hus jeg også. Miamorhjertene er gode de skjønner du :-)))

Ha en toppers lørdag.